  • Data: 2013-12-30 21:39:43
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 19:51, Trybun pisze:

    > Ile tak właściwie przejeżdżasz (przejeżdżają Polacy) autostradami z tych
    > zadeklarowanych 10 000 rocznego przebiegu?

    Po pierwsze to nie ja deklarowałem 10kkm rocznego przebiegu, a po
    drugie nie bardzo wiem co ma do rzeczy ile kilometrów Polacy
    przejeżdżają autostradami w stosunku do rocznego przebiegu.
    Pewnie zdecydowaniem mniej niż np. Niemcy, ale średnie przebiegi
    roczne mamy podobne (niewiele mniejsze). Nie zmienia to faktu, że
    jak już się na autostradę wyjeżdża, to się nie jedzie setką, tylko
    szybciej. W zasadzie byle jakim piździkiem. Może Fabia o której
    Myjk pisał nie jest czymś wybitnym, ale np. taki P206 z motorkiem
    75KM daje znakomicie radę na autostradach. O ekonomice to może
    nie piszmy, ponieważ od dawna wiadomo, że samochód na autostradzie
    zawsze będzie palił więcej, i to sporo więcej ze wzrostem prędkości, niż
    przy ~100km/h (fizyka póki co jest taka sama dla wszystkich
    samochodów).

    BTW - mam w domu kompakt, który robi w sumie ~10kkm rocznie
    i trafia na autostrady/ekspresówki dość regularnie. Bez problemu
    po wpadnięciu na taką drogę jedzie sobie te 140, albo i szybciej.