  • Data: 2019-12-11 19:59:51
    Temat: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Twierdzisz, że jak pieszy widzi, że samochód go pierdolnie to pcha
    > się przed niego w imię zasad? Nie wydaje mnie się.

    Niczego takiego nie twierdze.
    Twierdze ze piesi czesto przykładaja zbyt małą starannosc do widzenia.
    Zajmuja sie innymi sprawami i po porstu nie patrza.
    Gdyby patrzyli to by widzieli.

    > Zauważ, że takich gdzie piesi ogranęli i nic się nie stało się na
    > ogół nie wrzuca do yutuba. A i tak jest mniej więcej pół na pół z
    > takimi co ogarnęli i ktoś jednak wrzucił bo było near miss. Więc nie
    > masz racji _zdecydowana_większość_ pieszych ogarnia.

    Ale takich co kierowca ogarnał tez sie nie wrzuca.
    Ja tylko twierdze ze ogromu zdarzen mogliby uniknac sami piesi.

    > Sorry - pieszy może być nieogarem. Kierownik ma papipiery, że jest z
    > tych lepszych i sytuację wokół przejścia _ma_ ogarniać. Jak nie to
    > nie powinien prowadzić.

    Nieogarem? Ze nie umie przechodzic przez jezdnie?

    > I słusznie, bo twarde dane mówią co innego niż się Tomkowi wydaje.
    > Wolę się opierać na twardych danych niż gdybaniach Tomka, które na
    > dodatek w starciu z rzeczywistością okazują się nieprawdziwe (chyba
    > że ktoś po cichaczu sprząta trupy z jezdni i nie trafiają one do
    > statystyk).

    Danych? W jaki sposób dane miałyby sprawdzic teze Tomka?

    > Dlatego jak było p rząd wiekości mniej samochodów i robiły one o
    > rząd wielkości mniejsze przebiegi to powinno być o dwa rzedy
    > wielkości mniej trupów. Było? Nie wydaje mnie sie.

    Nie mam pojecia. Rodzice opowiadali mi jak w latach 60 grali na ulicach w
    piłke. I to nie na takich bocznych ulicach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire