  • 11. Data: 2009-10-25 22:01:14
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hc2g5d$t4o$1@achot.icm.edu.pl>,
    Piotr29 nabazgrał:
    > W lato wole ubrac lekkie czarne polbuty "sportowe", moje spodnie cargo
    > czarne i czarna lekka koszule. To jest maks. W marynarce na goracej sali?
    > Nie wiem czy to dobry pomysl ;]
    > Jestem tam po to by zrobic porzadny material zdjeciowy a nie od wygladania.

    Ale powiedz: czy ktoś odróżni Twój strój od przypadkowego gościa bez
    przyglądania się? Bo nie męczyć się we fraku to jedno, ale nie wyglądać
    jak spod remizy też by wypadało.

    --
    22:23.25 <@bulba> myslisz ze pod dysko to ma znaczenie?
    22:23.51 < infecto> bulba: pod dysko to nic nie ma znaczenia

  • 12. Data: 2009-10-25 22:08:29
    Od: "Piotr29" <n...@p...com>

    > Ale powiedz: czy ktoś odróżni Twój strój od przypadkowego gościa bez
    > przyglądania się? Bo nie męczyć się we fraku to jedno, ale nie wyglądać
    > jak spod remizy też by wypadało.

    Nie wygladam jak spod remizy. Mam czarne buty [nie garniturowe a wygodne] ,
    czarne
    spodnie cargo i czarna koszule. Tak samo kazdy fotograf pracujacy ze mna.
    Czarny,
    zadnych bajerow i tyle.
    Idiotyzmem i tradycja z lat komuny jest spodziewanie sie, ze fotograf ma
    chodzic w garniturze:] Moze mam zalozyc taka durna kamizelke jak maja
    kamerzysci i puszczac wodospady o zapachu siarki z pach?;]
    Tatuazy widocznych nie wolno miec, fryzury poza zaczeska tez nie wypada - to
    co wypada?;]
    Cale szczescie ja nigdy nie mialem do czynienia z ludzmi, dla których takie
    pierdoły maja znaczenie.

    pozdrowienia
    Piotr

  • 13. Data: 2009-10-25 22:23:35
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Piotr29 wrote:

> [...]
    > W lato wole ubrac lekkie czarne polbuty "sportowe", moje spodnie cargo
    > czarne i czarna lekka koszule. To jest maks. W marynarce na goracej

    Piotrek - ale czy wczoraj było gorąco?

    no i z butami chodziło o to, że były po prostu brudne - tak ja to
    zrozumiałem...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 14. Data: 2009-10-25 22:30:27
    Od: "Piotr29" <n...@p...com>

    > Piotrek - ale czy wczoraj było gorąco?

    Wczoraj była masakra. Ciesze sie, ze aparatu woda nie tyka ;]
    Na sobie, czarne buty softshellowe, bluza przeciwdeszczowa czarna, spodnie
    cargo czarne. Na zewnątrz czapka szara-wieśniacka ;]
    Deszcz - 3 minuty do pełnego doświadczenia "baenowego":]

    -Piotr

  • 15. Data: 2009-10-25 22:38:40
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 25 Paź, 12:09, "Jaskrawy" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Najbardziej mnie zeżliło to, ze panowie skutecznie zasłaniali całą ceremonię
    > .
    > Nie tylko mnie.
    > Zamiast młodej pary, zaproszeni gosci musieli patrzeć na za przeproszeniem,
    > wypięte dupska obu panów, pochylonych by zrobić kolejne ujęcie.
    > Wiadomo, ze dziś bez obslugi fotograficznej nie ma żadnej imprezy.
    > Ale mógłby taki profesjonał pomyślec o tym ,by poruszać się po kosciele tak,
    > jak sędzia po ringu, czyli jak już, zasłaniac raz tym a raz innym.
    > A w tym konkretnym przypadku obaj tkwili centralnie , tuż za młodymi.

    Misiu , fotograf w garniaku w trakcie pracy wygląda kretyńsko - taka
    specyfika chwytu i postawy.
    A przede wszystkim ma znacznie ograniczoną możliwość pracy.
    Buty mają zapewniać przede wszystkim stabilność na tym co w kościołach
    robi za podłogę-
    a jest to w 90% koszmar do natychmiastowego zerwania.
    Zrozum że fotograf czy kamerzysta na ślubie są w pracy , którą mają
    dobrze wykonać.
    Z tego żyją .
    Pozdro Marcin

  • 16. Data: 2009-10-25 23:54:15
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Piotr29 wrote:

    > Wczoraj była masakra. Ciesze sie, ze aparatu woda nie tyka ;]
    > Na sobie, czarne buty softshellowe, bluza przeciwdeszczowa czarna,
    > spodnie cargo czarne.

    to wyglądaliśmy całkiem podobnie :P
    czarne skórzane buty, czarny garnitur, b. ciemna koszula, czarny płaszcz ;]

    > Na zewnątrz czapka szara-wieśniacka ;]

    pod spodem bokserki w serduszka ;)

    > Deszcz - 3 minuty do pełnego doświadczenia "baenowego":]

    u mnie ciut lepiej

    no ale białe adidoski odpadają....
    ej... 29 dni - pamiętasz ;) ?

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 17. Data: 2009-10-26 00:33:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jaskrawy" hc1bl0$sp3$...@i...gazeta.pl

    > Czy aż tak mało zarabiają,że nie stac ich na okazanie szacunku dla zleceniodawcy i
    jego gości?

    Jeśli tak wyglądają, jak ich opisałeś, to znak, że dobrze zarabiają.
    Albo... Że kosztem dobrego samopoczucia żony i dzieci wydają za dużo
    na dobrą prezencję...

    > Ale zostawmy ubiór, każdy się ubiera jak potrafi i jak go stać.

    No właśnie. Sam widzisz, że starają się, ale za głodowe zarobki trudno się ubrać.

> [...]
    > a raz innym.
    > A w tym konkretnym przypadku obaj tkwili centralnie , tuż za młodymi.

    Niech pomyślą o żurawiu i zdalnym sterowaniu...
    Ale... Podnieś im zarobki...
    Niech zarabiają na foceniu, nie zaś dotują to zajęcie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-10-26 03:12:56
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr29" <n...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nie wygladam jak spod remizy. Mam czarne buty [nie garniturowe a wygodne]
    > , czarne
    > spodnie cargo

    Z tym "cargo" to Ty masz wyraźny kompleks ;) Kupiłeś palete tego wdzianka na
    wyprzedaży i próbujesz dorobić ideologie ? :)
    P.S. Buty to najważniejszy element stroju. Im wcześniej to zrozumiesz tym
    lepiej dla Ciebie :) Czyste buty oczywiście.

  • 19. Data: 2009-10-26 03:40:21
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...
> [...]

    a jest to w 90% koszmar do natychmiastowego zerwania.
    Zrozum że fotograf czy kamerzysta na ślubie są w pracy , którą mają

    Byłeś kiedyś w porządnej restauracji? Dla ułatwienia dodam że mccośtam nie
    jest wogóle restauracją choć tak twierdzi :) Gdybyś był to stwierdziłbyś ze
    zdziwieniem że kelnerzy biegają w eleganckich ubrankach i butach, choć w
    trampkach byłoby im łatwiej. I też są w pracy, i z tego żyją. Jakbyś mi
    przyszedł na ślub dziecka robić zdjęcia za pieniądze w adidasach i
    podkoszulku to bym cie wypierdolił za drzwi :) I to bez względu na twój
    chwyt i postawe :P

  • 20. Data: 2009-10-26 05:40:15
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Piotr29 napisał:

    > Nie ubieram garniakow, skorzanego obuwia itp

    Dlaczego o tym piszesz? Przecież to chyba normalne, że nikt nie ubiera.

    > W lato wole ubrac lekkie czarne polbuty "sportowe", moje spodnie cargo
    > czarne i czarna lekka koszule.

    A tu mnie zaskoczyłeś! Ciekawi mnie w co je ubierasz? I po co?
    :D

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl