-
1. Data: 2009-11-14 20:52:22
Temat: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: docxxx <s...@g...com>
http://polishnikonservice.com/pl/component/content/a
rticle/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-niko
n-polska.html
-
2. Data: 2009-11-14 22:18:41
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
> http://polishnikonservice.com/pl/component/content/a
rticle/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-niko
n-polska.html
"Uzytkownicy sprzetu marki Nikon kochaja i szanuja sprzet, który uzytkuja"
shit, dobrze, ze nie zostalem jednak nikonowcem. Kochac swoj
sprzet? Nie, zdecydowanie to jest glupie :)
Roger
-
3. Data: 2009-11-14 23:01:42
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: Les <s...@p...fm>
Witam,
poprawi się co najwyżej na kilka miesięcy - to przecież Polska jest!
Pozdrawiam
Les
PS. Ciekawe co "przyniesie" akcja Fotopolis?
-
4. Data: 2009-11-15 00:27:47
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
Witam,
poprawi się co najwyżej na kilka miesięcy - to przecież Polska jest!
________
trzymam za powodzenie akcji kciuki pomimo, ze to nie moj
system. Widze niestety natomiast, ze to jest standard, jesli idzie o
serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy z powodu
tych partaczy...
Roger
-
5. Data: 2009-11-15 01:05:27
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
On 2009-11-14, Roger from Cracow <r...@s...pl> wrote:
>> http://polishnikonservice.com/pl/component/content/a
rticle/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-niko
n-polska.html
>
> "Uzytkownicy sprzetu marki Nikon kochaja i szanuja sprzet, który uzytkuja"
>
> shit, dobrze, ze nie zostalem jednak nikonowcem. Kochac swoj
> sprzet? Nie, zdecydowanie to jest glupie :)
To jest żałosne, nie głupie. Jak petycja do KC PZPR wiernego partii
ludu, który chwali socjalizm ale nienawidzi wypaczeń. Niech Wielki Brat
Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.
A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach. Idę o
zakład, że miażdżąca większośc narzekaczy nawet nie wysłała skargi do
Nikona.
--
Marcin
-
6. Data: 2009-11-15 03:35:12
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: dominik <n...@d...kei.pl>
Marcin Debowski wrote:
> Serwis jest elementem produktu.
> Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną.
Wszyscy już dawno byśmy mieli olympusa ;)
d.
:)
-
7. Data: 2009-11-15 08:51:29
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: XX YY <f...@g...com>
On 15 Nov., 01:27, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
wrote:
> Witam,
> poprawi się co najwyżej na kilka miesięcy - to przecież Polska jest!
>
> ________
>
> trzymam za powodzenie akcji kciuki pomimo, ze to nie moj
> system. Widze niestety natomiast, ze to jest standard, jesli idzie o
> serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
> wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy z powodu
> tych partaczy...
>
> Roger
i dlatego nie odaje nigdy aparatow do servisu.
zmieniam -wychodzi to taniej niz naprawa.
-
8. Data: 2009-11-15 09:32:35
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-11-15 02:05:27 +0100, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> said:
> To jest żałosne, nie głupie. Jak petycja do KC PZPR wiernego partii
> ludu, który chwali socjalizm ale nienawidzi wypaczeń. Niech Wielki Brat
> Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
> Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną.
Aha. Ale którą?
> A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
> sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach.
Oczywiście masz własną praktykę w tego typu sprawach, a nie tak tylko
mentorskim tonem zza klawiatury pouczasz innych? To w takim razie
opowiedz nam tu ile czasu trwały Twoje sprawy przed sądem, ile
kosztowali adwokaci, jaki wyrok zapadł i czy dostałeś wszystko, o co
wnosiłeś.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
9. Data: 2009-11-15 10:24:37
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: "Lol" <l...@l...pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
news:nn04t6-q95.ln1@ziutka.router...
> On 2009-11-14, Roger from Cracow <r...@s...pl> wrote:
>>> http://polishnikonservice.com/pl/component/content/a
rticle/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-niko
n-polska.html
>>
>> "Uzytkownicy sprzetu marki Nikon kochaja i szanuja sprzet, który
>> uzytkuja"
>>
>> shit, dobrze, ze nie zostalem jednak nikonowcem. Kochac swoj
>> sprzet? Nie, zdecydowanie to jest glupie :)
>
> To jest żałosne, nie głupie. Jak petycja do KC PZPR wiernego partii
> ludu, który chwali socjalizm ale nienawidzi wypaczeń. Niech Wielki Brat
> Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
> Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
> pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.
> A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
> sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach. Idę o
> zakład, że miażdżąca większośc narzekaczy nawet nie wysłała skargi do
> Nikona.
>
> --
> Marcin
Pomijając formę i treść, to generalnie są różne drogi - także przez media.
Czasami bywa to dosyć skuteczne - patrz casus Biedronki ;)
--
Lol
-
10. Data: 2009-11-15 19:25:39
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Od: StaM <a...@y...com>
On 15 Lis, 04:35, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:
> > Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną.
>
> Wszyscy już dawno byśmy mieli olympusa ;)
> d.
> :)
Olympusa de pamietam z swie´tnego serwisu,
oraz bezplatnej naprawy poserwisowej (czasy analoga)
StaM