eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaList otwarty do serwisu Nikon PolskaRe: List otwarty do serwisu Nikon Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
    m!postnews.google.com!a21g2000yqc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
    Date: Sun, 15 Nov 2009 00:51:29 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 19
    Message-ID: <5...@a...googlegroups.com>
    References: <2...@e...googlegroups.com>
    <hdn90s$tfv$1@news.interia.pl>
    <3...@j...googlegroups.com>
    <hdngic$8bd$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.121.8.224
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1258275089 23496 127.0.0.1 (15 Nov 2009 08:51:29 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Nov 2009 08:51:29 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a21g2000yqc.googlegroups.com; posting-host=80.121.8.224;
    posting-account=JOtkwgoAAAA9ocXNwD7vxptlRFKa5e2C
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Mozilla/4.0
    (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; TuneUp HTML Client
    Embedded Web Browser from: http://bsalsa.com/; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR
    3.0.30618),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:835564
    [ ukryj nagłówki ]

    On 15 Nov., 01:27, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > Witam,
    > poprawi się co najwyżej na kilka miesięcy - to przecież Polska jest!
    >
    > ________
    >
    > trzymam za powodzenie akcji kciuki pomimo, ze to nie moj
    > system. Widze niestety natomiast, ze to jest standard, jesli idzie o
    > serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
    > wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy  z powodu
    > tych partaczy...
    >
    > Roger

    i dlatego nie odaje nigdy aparatow do servisu.

    zmieniam -wychodzi to taniej niz naprawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: