  • 11. Data: 2009-11-15 22:31:10
    Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
    Od: Valwit <l...@v...net>

    StaM wrote:

    > Olympusa de pamietam z swie´tnego serwisu,
    > oraz bezplatnej naprawy poserwisowej (czasy analoga)

    ja tak mam z nikonem, ale podobno jestem wyjatkiem...
    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 12. Data: 2009-11-16 00:42:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-15, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Aha. Ale którą?

    A co leży u podstaw powyższego dylematu? Przekonanie o unikatowości
    Nikona czy denność serwisu u wszystkich obecnych na rynku producentów
    oferujących podobne produkty?

    > Oczywiście masz własną praktykę w tego typu sprawach, a nie tak tylko
    > mentorskim tonem zza klawiatury pouczasz innych? To w takim razie
    > opowiedz nam tu ile czasu trwały Twoje sprawy przed sądem, ile
    > kosztowali adwokaci, jaki wyrok zapadł i czy dostałeś wszystko, o co
    > wnosiłeś.

    Z sądem nie mam żadnych doświadczeń. Miałem tylko dwie sytuacje
    podbramkowe, które uległy szybkiemu rozwiązaniu po pojedyńczym pismie,
    zawierającym groźbę skierowania sprawy na drogę sądową. Pismo wygladało
    dość odmiennie od wszelkich listów otwartych. A poza tym przeżywam
    omalże sielankę z tym, że konsekwentnie stosuje się do tego co
    napisałem: nie jestem zadowolony z jakości (takiej czy innej) wybieram
    innego dostawce/producenta, nawet jeśli jest droższy lub z jakiegoś
    powodu jest mi z nim mniej po drodze. Jak kupuję coś nowego to sprawdzam
    tez opinie o serwisie. Na tym polega magia tego jakże egzotycznego
    podejścia, że wcale nie muszę się ze wszystkimi sądzić a konieczność
    pisemnych gróźb to rzadkość.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2009-11-16 00:55:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-15, Lol <l...@l...pl> wrote:
    > Pomijaj?c form? i tre??, to generalnie s? ró?ne drogi - tak?e przez media.
    > Czasami bywa to dosy? skuteczne - patrz casus Biedronki ;)

    Owszem, ale zwykle najbardziej skuteczne jest podejście rzeczowe a nie
    stawianie siebie w pozycji zranionego kochanka lub ofiary. Jeśli firma
    gra nie fair to zwyczajnie sprawę zleje - może porobi trochę sztucznych
    ruchów aby dobrze wyglądało. Jak firma jest fair to się tym zajmie bez
    listów otwartych ale musi o tym wiedzieć co niestety bywa problemem.
    Każdy lubi narzekać i nic za tym nie idzie.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2009-11-16 14:36:59
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 15 listopad (niedziela), gdy o godzinie 0:01 *Les* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > to przecież Polska jest!
    błyskotliwe, zmień barwy jak masz problemy z akceptacją samego siebie.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-11-16 15:35:26

  • 15. Data: 2009-11-17 21:09:50
    Od: "#:-) gps" <g...@p...onet.pl>

    czuje; sie; jak w pan'stwie kolonialnym

    polscy Nikonowcy musza; sie; upraszac' o zrównanie praw z zachodnimi
    Nikonowacami

    k****, niby weszlis'my do jakiejs' uniji, ale chyba tylko po to, z.eby
    ?atwiej by?o nas kolonializowac'
    j*** Nikona
    j*** unije
    niczego nie be;dzie

    #:-)
    gps

  • 16. Data: 2009-11-17 22:25:54
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > k****, niby weszlis'my do jakiejs' uniji, ale chyba tylko po to, z.eby
    > ?atwiej by?o nas kolonializowac'
    > j*** Nikona
    > j*** unije
    > niczego nie be;dzie

    Latwo powiedziec je**** Nikona. Masz wybór, zmien system itp.
    Bylo by latwo gdyby byl jeden standard bagnetu, a tak...,
    jak ma sie kilka, kilknascie szkiel to juz nie tak latwo zmienic.
    No i przyzwyczajenia. Jak sie okaze, ze cos w aparacie konkurencji bedzie
    nie tak, gorzej dzialalo to sie zaczna watpliwosci.
    Jesli by sie okazalo, ze serwis Canona czy Petaxa (bo w Sony jakos nie
    wierze)
    jest znaczaco lepszy to bym sie zastanowil nad zmiana.

    A co do nie równego traktowania to masz racje.
    Windows7 jest w Angli prawie polowe tanszy niz w Polsce.
    Pakiet Adobe jesyt w USA prawie polow tanszy niz w Europie.
    Philips robi zelazka na wschód z gorszych materialów niz do Niemiec.
    Niemiecka Milka smakuje jak czekolada, Polska Milka jak wyrób
    czekoladopodobny.
    Proszki do prania falszowane.

    Nie zdziwilbym sie gdyby okazalo sie, ze szkla sprzedawane w Polsce
    to odrzut z zachodnich rynków. Co sie nie wezmie do reki to zle zjustowane.
    Jak ktos przywiezie z zachodu to o dziwo wszystki dobrze, ostro i bez
    aberracji?

  • 17. Data: 2009-11-19 17:56:18
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 14 Lis, 21:52, docxxx <s...@g...com> wrote:
    > http://polishnikonservice.com/pl/component/content/a
    rticle/55-komunik...

    Nie martwcie sie. Powoli wymiera pokolenie niedowidzacych wychowane u
    nas na Zenitach i Kievach,
    wiec zaczna niedlugo wysylac pelnowartosciowe wyroby do Polski, bo
    mlodziez nie da sie oszukiwac kapitalistom.
    StaM

  • 18. Data: 2009-11-19 18:12:59
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 15 Lis, 01:27, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > trzymam za powodzenie akcji kciuki pomimo, ze to nie moj
    > system. Widze niestety natomiast, ze to jest standard, jesli idzie o
    > serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
    > wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy  z powodu
    > tych partaczy...
    > Roger

    Poprawi sie o ile zaczna przysylac pelnosprawny sprzet i odciaza
    serwisy!
    Z tego co czytam to np. na 4 tamrony jeden jest dobry. Prawie to samo
    z markowymi obiektywami.
    SKANDAL, i pytanie dlaczego importerzy nie reklamuja?, czyzby taniej
    kupowali?
    Kupujacy powinni przestac korzystac z serwisow, tylko wymieniac na
    nowy, jak nie po dobroci to za pomaca skarg do Unijnych czynnikow.
    StaM

  • 19. Data: 2009-11-20 07:35:05
    Od: n...@p...fm

    > Serwis jest elementem produktu.
    > Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
    > pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.

    > Marcin

    alez tak dokładnie jest. To serwis ma w dupie klientów nie NIKON. Należy
    zmienić serwis.
    Podobna sprawa była kiedyś z TP (technika podwodna). Sprzęt wysłany do serwisu
    w Anglii wrócił zrobiony, z pocalowaniem ręki, a części zamienne przyszły
    gratis. A główna firma również wręczyła serwisowi polskiemu pewne pismo, po
    którym TP wysłało do klienta kolejne pismo z przeprosinami.

    chce zostać przy Nikonie, bo to dobry sprzęt. A sprzęt niezaleznie której
    firmy i tak potrafi się popsuć. Więc po co mi zmieniać markę? Chyba ze krajowy
    serwis całkowicie zniechęci. Lepiej czasami wysłać do serwisu na zachodzie,
    który nie widzi problemu co to światowa gwarancja sprzętu, nie pytając nawet a
    paragon.

    pozdr.

  • 20. Data: 2009-11-23 07:24:23
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    Uzytkownik "StaM" <a...@y...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > Kupujacy powinni przestac korzystac z serwisow, tylko wymieniac na
    > nowy, jak nie po dobroci to za pomaca skarg do Unijnych czynnikow.

    Najlepiej dzwonic na Berdyczow ;)