eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaList otwarty do serwisu Nikon PolskaRe: List otwarty do serwisu Nikon Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Lol" <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
    Date: Sun, 15 Nov 2009 11:24:37 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <hdolhm$gth$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <2...@e...googlegroups.com>
    <hdn90s$tfv$1@news.interia.pl> <n...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: btj189.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1258281334 17329 83.29.155.189 (15 Nov 2009
    10:35:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Nov 2009 10:35:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 091114-1, 2009-11-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:835573
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:nn04t6-q95.ln1@ziutka.router...
    > On 2009-11-14, Roger from Cracow <r...@s...pl> wrote:
    >>> http://polishnikonservice.com/pl/component/content/a
    rticle/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-niko
    n-polska.html
    >>
    >> "Uzytkownicy sprzetu marki Nikon kochaja i szanuja sprzet, który
    >> uzytkuja"
    >>
    >> shit, dobrze, ze nie zostalem jednak nikonowcem. Kochac swoj
    >> sprzet? Nie, zdecydowanie to jest glupie :)
    >
    > To jest żałosne, nie głupie. Jak petycja do KC PZPR wiernego partii
    > ludu, który chwali socjalizm ale nienawidzi wypaczeń. Niech Wielki Brat
    > Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
    > Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
    > pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.
    > A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
    > sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach. Idę o
    > zakład, że miażdżąca większośc narzekaczy nawet nie wysłała skargi do
    > Nikona.
    >
    > --
    > Marcin

    Pomijając formę i treść, to generalnie są różne drogi - także przez media.
    Czasami bywa to dosyć skuteczne - patrz casus Biedronki ;)

    --
    Lol


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: