  • 1. Data: 2009-11-14 14:42:27
    Temat: Czyżby sony zdecydowało się na filmy w lustrach? :)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    News tu:
    http://www.imaging-resource.com/NEWS/1258100014.html

    Najważniejszy fragment:
    "The move brings DSLR, fixed-lens still camera and camcorder development
    closer together, allowing the company to improve its efficiency, and is
    expected to be completed by March 2010."

    Czyżby w końcu sony miało w planach wypuścić filmujące lustrzanki?
    W sumie to najnowsza seria A5xx w końcu potrafi *również* podnieść lustro
    i mieć LV z matrycy głównej. Czyli do filmowania jeden krok.

    d.

  • 2. Data: 2009-11-14 15:13:47
    Od: " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dominik <n...@d...kei.pl> napisał(a):

    > CzyĹźby w koĹ&#65533;cu sony miaĹ&#65533;o w planach wypuĹ&#65533;ciÄ&#65533;
    filmujÄ&#65533;ce lustrzanki?
    > W sumie to najnowsza seria A5xx w koĹ&#65533;cu potrafi *rĂłwnieĹź*
    podnieĹ&#65533;Ä&#65533; lustro
    > i mieÄ&#65533; LV z matrycy gĹ&#65533;Ăłwnej. Czyli do filmowania jeden krok.
    > d.

    Zależy jakie to filmowanie. Bez autofokusa przy zoomowaniu pewnie.
    To o kant.

  • 3. Data: 2009-11-16 10:46:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Nov 2009, Gil wrote:

    > Zależy jakie to filmowanie. Bez autofokusa przy zoomowaniu pewnie.

    Zoomowaniu przy przekadrowywaniu?
    IMVHO - jedyne sensowne rozwiązanie, o ile film nie przypomina statycznego
    ujęcia i nie ma zaskakiwać użyszkodnika pewną... dowolnością automatyki.
    A jak przy zoomowaniu, to nie wiem o co Ci chodzi.

    pzdr, Gotfryd