    From: Dykus <d...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Linia bezwzględnego zatrzymania bez znaku STOP
    Date: Sun, 17 Nov 2013 00:41:43 +0100

    Witam,

    W dniu 2013-11-17 00:14, Tomasz Pyra pisze:

    > No więc jeżeli pominiesz kwestie terenu prywatnego, no to jak widzisz sama
    > linia nie ma znaczenia.

    > Natomiast na terenie prywatym rządzi właściciel i on ustala zasady.

    Niestety, na Street View nie widać, czy przy wjeździe na parking nie ma
    tablicy z napisem w stylu: "na terenie parkingu obowiązują przepisy
    ruchu drogowego"... :)

    https://maps.google.pl/maps?hl=pl&ll=50.301985,19.01
    348&spn=0.001461,0.002411&t=k&z=19&layer=c&cbll=50.3
    01984,19.012967&panoid=L8BF8hwyGE996zXWhB_1GA&cbp=12
    ,3.99,,2,2.13

    > Jeżeli użył linii P-12 żeby ustalić pierwszeństwo, to teoretycznie mogą
    > obowiązywać, tu z kolei pojawiają się oczywiście kolejne pytania dotyczące
    > wydoczności tych linii.

    I fajnie by było, gdyby w dostępnym regulaminie był opis tych znaków.
    Zapewne prościej właścicielowi wrzucić dla kierowców tablicę
    informacyjną, że obowiązują przepisy ruchu drogowego.

    Wydaje mi się, że spotkałem się brakiem znaku B-20 na drogach
    publicznych, ale może tylko mi się wydawało...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.