eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLiczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Liczba zapamietywanych czujnikow cisnienia - ktore auto ile?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <56ce0d94$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56cee6c3$0$649$65785112@news.neostrada.pl> <nan36o$dcg$1@dont-email.me>
    <nas4aj$74h$1@dont-email.me> <nas6bt$a1l$1@node2.news.atman.pl>
    <56d1b50c$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <nasfpt$9s4$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 27 Feb 2016 18:07:44 +0100
    Message-ID: <2...@4...net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1456592868 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22827 89.77.179.152:5559
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577523
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Feb 2016 16:36:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > On 27.02.2016 15:39, Marcin N wrote:
    >> W dniu 2016-02-27 o 13:55, Shrek pisze:
    >>> Podejrzewam, że z różnicy prędkości obrotowych kół. Teroretycznie nie ma
    >>> prawa działać, bo przecież obwód opony zostaje ten sam, ale ponoć
    >>> działa;)
    >>
    >> Oczywiście, że obwód opony się zmienia. Przy czym nie chodzi o
    >> rzeczywisty obwód a o promień liczony między środkiem koła a punktem
    >> styku koła z nawierzchnią.
    >
    > Ale skoro obwód opony się nie zmienia, opona nie obraca się wokół felgi,
    > więc teoretycznie (przy duzych uproszeczeniach) ilość obrotów także nie
    > powinna się zmieniać. Ale się zmienia, i coś co teoretycznie nie powinno
    > działać działa;)

    Działa, bo opona jest gumy.

    Przy przyspieszaniu niedopompowane koło będzie się kręcić minimalnie
    szybciej, przy hamowaniu - minimalnie wolniej.
    Sterownik mierząc ilość obrotów kół przez odpowiednio długi czas jest w
    stanie zgadnąć że coś jest nie tak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: