    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lenistwo
    Date: Tue, 13 Sep 2016 14:20:26 +0200

    On 2016-09-13 12:19, J.F. wrote:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Wylaczanie yanosika przez sam BT dziala coraz lepiej.
    > Tym niemniej baterie cos mi zzera, ale to raczej nie yanosik, bo sie
    > jednak zamyka.
    >
    > Pastylka NFC musialaby jeszcze pare rzeczy rzeczy zrobic - wylaczyc GPS
    > i dane komorkowe ...
    >
    > J.

    no ale to ustawiasz w profilu NFC - ma włączyć - to włącza, ma gasić -
    to gasi (czyli akcje jakie ma wykonać po wykryciu taga NFC w pobliżu) -
    ba, ten jeden tag może raz wlączać a raz wyłączać (naprzemmiennie).

    Zresztą to czego oczekujesz - można rónież zrobić poprzez np. aplikację
    SmartConnect - warunek, musi być BT włączony, bo jakość musi się
    zainicjować. Właśnie sprawdziłem - możesz dodać akcje uruchamianą w
    zadanych godzinach, dniach, po wykryciu np. radia samochodowego (czyli
    np. jak jedziesz/wracasz z roboty od poniedziałku do piątku - dowolny
    program możesz włączyć/wyłączyć - to samo dotyczy po opuszczeniu strefy
    (np. zasięgu radia BT). Byc może to by również się sprawdziło (ja
    akurat do roboty mam 200m, więc chodzę pieszo).

    p.s.
    Z w/w aplikacji na codzień korzystam głównie do automatycznego
    odblokowania telefonu poprzez smartbanda. I jest to o tyle
    'inteligentne' rozwiązanie w tym przypadku, ze odblokowuje telefon tylko
    wówczas gdy wezmnę telefon do ręki na której jest smart band -
    ustrojstwo pewnie wykrywa dodatkowo siłę sygnału.
    Zablokowuje się automatycznie dopiero, gdy zgubi zasięg ze smartbandem,
    czyli jak np. odejdę od biurka.