  • Data: 2009-12-11 22:06:22
    Temat: Re: Leica M9, polski test
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "photoPex" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hft41d$71t$1@inews.gazeta.pl...
    > Test Leica przenosi się w rejony impresjionistyczne.
    > http://piotrkoszczynski.blogspot.com/2009/12/leica-m
    9-centralny-101209-800-iso.html

    > Przy okazji mówiąc bardzo mnie dziwi podejście niektórych czytelników.
    > Czyżby zawiść tak naprawdę skutecznie zamykała wam oczy na to co dobre a
    > nie?
    > Przecież sami po latach prób i pracy możecie dojść do wysokiego poziomu w
    > fotografii i zrozumiecie że dobra fotografia to nie liczenie pixelów a
    > odpowiednie podejście do tematu.

    Szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem całą tę dyskusję. Próbujesz przekonać
    do sprzętu znanej marki, zdecydowanie drogiego, z górnej półki i
    stanowiącego klase samą w sobie. Pokazujesz zdjęcia - "impresjonistyczne" -
    które, jak rozumiem, mają zachęcić do zakupu, czy też przynajmniej wywołać
    pozytywne wrażenie. Tylko że takie same zdjęcia, (z tą różnicą, że na
    niektórych czasem pojawiają się szumy, czasem panning a czasem brak ostrości
    czy poruszenie) robi moja córka, która ma 7 lat. Przekrzywione kadry,
    obciętę głowy, balans bieli "z kapelusza". Oczywiście co trzecie-czwarte
    zdjęcie jest inne i nadaje się do pokazania ludziom, przynajmniej rodzinie,
    bo oni tematyką mogą być zainteresowani. Lub takie zainteresowanie poudawać.
    Zdjęcia które pokazałeś pozostawiają wrażenie w rodzaju - "oooo, moja ćórka
    też robi podobne. Też w centrach handlowych (czy przedszkolu, tłumie na
    ulicy itd.)."
    Jej aparat to praktica za troszkę ponad 300 zeta. Czy mam go zacząć
    reklamować przy użyciu jej twórczości?

    --
    Yogi(n)