  • 11. Data: 2011-02-19 17:42:35
    Temat: Re: Leganza - czy to koniec ?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ijom2c$s3v$1@inews.gazeta.pl...

    Nie, to nie koniec, kupisz kolejnego paścia i go zakatujesz. Tak nam
    podpowiada doświadczenie.

    > Ok... nie mam już siły:
    To odpuść ;-)
    Albo kup corollę z 1998 i eksperymentuj z nią - ile przejdzie bez oleju w
    skrzyni, czy da się przypieprzyć nią w zaspę przy 140 na budziku itp.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 12. Data: 2011-02-19 20:25:23
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-19 16:06, to pisze:
    > begin Michał

    > A nie mówiłem, żebyś nie kupował tego gówna? ;)
    >
    > Kup Mondeo mk1/mk2 2.5 V6, byle nie było przegnite. Może być z gazem,
    > byle była to sekwencja. Dobry komfort, dobre osiągi i kosztuje grosze,
    > tyle że brzydkie. ;)

    Mondeo MkI nie zgnite to chyba tylko w bajkach występuje...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 13. Data: 2011-02-19 21:13:53
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Daj spokój. Kupi za 5000 jakieś zajeżdżone g* i będzie kolejnym "na F to
    > się aut nie kupuje".

    Te na F są bardzo dobre :) (francuskie)
    ale fakt.. stało u elektryka 2 dni - wiatrak klimatronika - i wtedy
    mnie Leganza uratowała :)

    pozdrawiam.

  • 14. Data: 2011-02-19 21:25:51
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale to h to co to sa - godziny ?
    >
    > To w miare szybko poszlo, czego narzekasz :-)

    Moje godziny: podjechać poczekać wrócić.
    albo zadzwonić... albo grzebać na necie i klikać po allegro.

    > kupisz nowa skrzynie to ruszy :-)

    fak, nie mam dość !
    kurde

    > I dlatego ma automat, klimatronik itp.

    Automat ma żeby się nie dało zbytnio tym szaleć.
    poza tym nie wszyscy potrafią jeździć - to automat lepiej.

    klimatronik - bo to od 25 lat w autach montują to Musi Być,
    ale spoko jedna strefa i mało silniczków, bez nawiewu regulowanego
    na tył. Taka prosta wersja: temperatura, i tryb auto co klapki ustawia.
    i klika guzików ręcznych co to lusterka czy siedzenia grzeje.

    > Widac nie umiesz FWD :-)

    nie, jak ślisko to tył wyprzedza przód....
    tz jest coś jak bmw3 prowadzenie, tylko buja - fajnie buja :)

    ciekawe czy auto wole ma stabilizatory na tylnim wielowchaczowym :)
    a może to dlatego ?

    pozdrawiam!

  • 15. Data: 2011-02-19 21:27:30
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > I moze jeszcze powiesz, ze wszystko bylo cacy w momencie zakupu, ale
    zjebalo
    > sie w tydzien po zakupie?

    tak jakby.
    ale bez przesady - silnik padł odrazu ;)

  • 16. Data: 2011-02-19 21:33:15
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, to nie koniec, kupisz kolejnego paścia i go zakatujesz. Tak nam
    > podpowiada doświadczenie.

    Tym razem nie ja popsułem :)

    > To odpuść ;-)
    > Albo kup corollę z 1998 i eksperymentuj z nią - ile przejdzie bez oleju w
    > skrzyni, czy da się przypieprzyć nią w zaspę przy 140 na budziku itp.

    w zaspę lanosem się 45km/h da :)

    Safranem raz przywaliłem z 70..100km/h ale to była taka twarda niska
    od pługa na chodniku.
    Bo lód się zrobił (szklanka) i na czerwonym nie mogłem wyhamować
    to chodnikiem czerwone brałem żeby w nic nie wjechać - trochę auto
    podrzuciło do góry ale to tyle.

    pozdrawiam.

  • 17. Data: 2011-02-19 21:37:10
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Kup Mondeo mk1/mk2 2.5 V6, byle nie było przegnite. Może być z gazem,
    > byle była to sekwencja. Dobry komfort, dobre osiągi i kosztuje grosze,

    Mi się MK2 optycznie podoba :)
    ale właśnie wszyscy mówią o rdzy.. Leganza 1999 miała ten plus że 0 rdzy
    (pomimo potężnego przebiegu) i nie malowana (ale tez nie rozbita).

    pozdrawiam.

  • 18. Data: 2011-02-19 21:39:03
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Mi się MK2 optycznie podoba :)
    > ale właśnie wszyscy mówią o rdzy.. Leganza 1999 miała ten plus że 0 rdzy
    > (pomimo potężnego przebiegu) i nie malowana (ale tez nie rozbita).
    >
    > pozdrawiam.

    oj ale V6....
    "ale to musi żreć" ;)
    Leganza była (jest?) bardzo ekonomiczna i miała malutki silnik: L4 2.0 litra

    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2011-02-19 21:45:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > oj ale V6....
    > "ale to musi żreć" ;)
    > Leganza była (jest?) bardzo ekonomiczna i miała malutki silnik: L4 2.0
    > litra

    V6 żre, ale bardzo dobrze znosi gaz... w przeciwieństwie do większości
    innych silników Forda. A co do rdzy to różnie bywa. Trzeba po prostu
    obejrzeć konkretny egzemplarz. Ew. jest jeszcze 2.0 136 PS, jeździ to
    całkiem przyzwoicie, ale raczej V6 LPG będzie tańsze w eksploatacji niż
    2.0 PB.

  • 20. Data: 2011-02-19 21:46:30
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > sama reguła - można je zarżnąć i potem jak ktoś prostacko kupuje to szuka

    jak kupuje ?

    > winy wszędzie, tylko nie we własnej głupocie. Pierwszym objawem głupoty
    > kupującego jest korzystanie z ofert motoallegro, otomoto czy innego tego
    > typu tego typu serwisów, na których roi sie od oszustów.

    dlaczego ?
    kupione od właściciela który auto przez 7 lat "trzymał w garażu"
    (a przy okazji bardzo dużo jeździł ;) ).

    > Orżniętych frajerów
    > nie ma co żałować, po prostu kupili złom i drogą lekcję (po której i tak
    > niekoniecznie zmądrzeją).

    Droga to raczej nie bo części tanie że hej,
    ale czasochłonna... :(

    pozdrawiam.