  • Data: 2018-07-25 11:56:29
    Temat: Re: Laserówka blado drukuje
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu działa i już, dlatego większość ludzi w ogóle tego nie zauważa.

    To prawda, z różnymi rzeczami miewałem pod Linuksem problemy, ale jakoś z
    cupsem chyba nigdy. Inna sprawa że pomysł logowania się hasłem roota przez
    web jest wg mnie całkowicie idiotyczny (tym bardziej że hasła roota wcale
    nie musi być), ale na szczęście można to zmienić (i zawsze zmieniam).

    > stało się krótko po tym, jak jeden śmieszny koleś na pl.comp.advocacy
    > (chyba wiadomo który),

    Kojarzę jedno indywiduum na literę 'W', ale ogólnie nie bywam tam :)

    > długo dowodził jak to w linuksie nie działa żadna druarka, za to w maku
    > wystarczy włożyc kabelek.

    Z makiem mam doświadczenie takie, że wiem, że istnieje :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]