  • 71. Data: 2010-02-17 23:03:26
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: DoQ <p...@g...com>

    LEPEK pisze:

    > ...albo kilka kartonów czekolady z okienkiem ;)

    Nussbeisser z calymi orzechami LOL, jaki to byl towar kiedys :)))))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 72. Data: 2010-02-18 08:25:58
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    DoQ pisze:

    > Pewnie lepiej, tylko co kupisz porzadnego za cene lanosa?

    Sam jeżdżę niemieckim, ale jedyne co można lanosowi zarzucić, a bardziej
    koreańskim przeróbkom silników Opla to to że za dużo kotłują paliwa.

    Reszta to kwestia przyzwyczajenia, a 1,6 16V to nawet ładnie w takim
    hatchbacku pomyka ;) tylko wysysa z baku sporo :)

    Pozdrawiam !!

  • 73. Data: 2010-02-18 08:29:21
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    peter pisze:

    > o widzisz druciarzu jeszcze cos mi sie ptrzypomnialo. wymiana uszczelki
    > zrobiona fachowo wymaga wymiany srub mocujacyh glowice. ty bys nie
    > wymienial bo druciaz jestes ale tak przewiduje procedura.a to wydatek
    > kolejne kilka stowek.

    Już Ci napisałem - 46zł za kpl śrub do czapki w Lanosie 1,5.
    Kurrrr... kilka stówek mam nadzieję że poczytają te twoje pomysły
    klienci i wyciągną odpowiednie wnioski ;)

    Pozdrawiam !!

  • 74. Data: 2010-02-18 08:32:18
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    peter pisze:

    > jakto sie nic nie dzieje? przeciez woda mu ucieka. po to sie to robi
    > zeby nie okazalo sie ze glowica jest peknieta i cala robota w pizdu. po
    > to zeby za miesaic nie robic wszystkiego od nowa bo sie okazuje ze
    > zaczal olej brac przez twarde uszczelniacze?

    Woda ??
    Weź no sobie przeczytaj jeszcze raz post początkujący całą głupią i
    nikomu niepotrzebną Twoją pyskówkę - w 1 miejscu poci się olejem spod
    głowicy !!

    Pozdrawiam !!

  • 75. Data: 2010-02-18 09:13:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    peter pisze:
    > jakos wcale nie dziwi mnie szydzenie i negowanie poprawnej naprawy auta
    > skoro gnoi sie tutaj osoby ktore przestrzegaja przepisow. ciekawe na co
    > jeszcze stac grupe.

    Widzisz kolego bo to są same sknery, takie podejście mają użytkownicy
    aut w polsce, dlatego wolę auta sprowadzone bo np w Niemczech kultura
    techniczna jest zupełnie inna.

    --
    krzysiek82

  • 76. Data: 2010-02-18 09:24:55
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    peter pisze:
> [...]
    > zrobiona fachowo wymaga wymiany srub mocujacyh glowice. ty bys nie
    > wymienial bo druciaz jestes ale tak przewiduje procedura.a to wydatek

    Nie każdy producent przewiduje wymianę śrub, ja u siebie w golfie mk3 za
    pierwszym razem nie wymieniłem bo nie były dostępne. Ale według
    specyfikacji producenta nie było to wymagane.

    --
    krzysiek82

  • 77. Data: 2010-02-18 09:31:38
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    krzysiek82 pisze:
    (...)
    > Widzisz kolego bo to są same sknery, takie podejście mają użytkownicy
    > aut w polsce,

    ROTFL - i to mówi osoba, dla której 1.9 JTD paliło za dużo :)

    > dlatego wolę auta sprowadzone bo np w Niemczech kultura
    > techniczna jest zupełnie inna.

    O tak - z całą pewnością wymieniają pół samochodu przy okazji
    wymiany uszczelki pod głowicą. Wymieniłeś już silnik po niefachowej
    wymianie termostatu? Teraz pewnie poczekamy na kolejne rewelacje
    związane z Saabem :)

  • 78. Data: 2010-02-18 10:12:55
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > ROTFL - i to mówi osoba, dla której 1.9 JTD paliło za dużo :)

    bo w porównaniu z bardziej topornym TDI 1Z spalanie faktycznie nie jest
    zbyt rewelacyjne.

    > O tak - z całą pewnością wymieniają pół samochodu przy okazji
    > wymiany uszczelki pod głowicą.

    po prostu robią to co trzeba i robią to fachowo.

    Wymieniłeś już silnik po niefachowej
    > wymianie termostatu?

    pierd.... jak potłuczony.

    Teraz pewnie poczekamy na kolejne rewelacje
    > związane z Saabem :)

    zazdrość zjada :/ eh te polaczki.

  • 79. Data: 2010-02-18 10:20:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:
    > Teraz pewnie poczekamy na kolejne rewelacje
    > zazdrość zjada :/ eh te polaczki.

    Ja to raczej wspolczuje ci kondycji finansowej skoro Punto JTD wg ciebie
    za duzo pali.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 80. Data: 2010-02-18 10:35:46
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    krzysiek82 pisze:

    > bo w porównaniu z bardziej topornym TDI 1Z spalanie faktycznie nie jest
    > zbyt rewelacyjne.

    LOL - ja czytałem o zastąpieniu przez SC z LPG, a to pewna różnica.

    > po prostu robią to co trzeba i robią to fachowo.

    Ano właśnie - robią to co trzeba i co się opłaci, a nie to co
    sobie "fachowiec" wymyślił.

    > Wymieniłeś już silnik po niefachowej
    >
    > pierd.... jak potłuczony.

    LOL - trafiony, zatopiony. "Fachowa" własnoręczna naprawa ze sknerstwa,
    a później poszukiwanie przyczyn ubytków. Trzeba było całość wymienić
    w dobrym warsztacie, a nie uprawiać druciarstwa samemu i nazywać to
    później kulturą techniczną :) Nic dziwnego, że wolisz kupować samochody
    z Niemiec :)

    > Teraz pewnie poczekamy na kolejne rewelacje
    >
    > zazdrość zjada :/

    ROTFL - zazdrość, w szczególności z niejeżdżącego samochodu? Ciekawe co
    to za złom, skoro poza rozwalonym sprzęgłem jeszcze trzeba zabezpieczać
    podłogę i profile. To pewnie jakaś specjalna wersja :) Znakomicie mi
    humor poprawiasz :)

    > eh te polaczki.

    LOL - ktoś tu dobrze podsumował Twoją twórczość :)