  • 61. Data: 2010-02-17 22:30:55
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > tak, wystarczy?

    nie

    > tobie? ze sam sie rzniesz na kase? to tylko wspolczuc, ale to chyba da
    > sie leczyc?

    oj glupis....

  • 62. Data: 2010-02-17 22:32:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    > i co robota w aso to niby wyznacznik czego ? bo napewno nie jakosci.

    a cena u ciebie to niby wyznacznik? jak sobie krzykniesz 5000 to znaczy
    ze dobrze zrobisz? LOL

    > ale skoro wolisz zeby ci praktykant motor skladal to twoja brocha

    ja ta robota koordynowalem i rozliczalem pierdoło, wiec wiem kto to
    skladal i jak.

  • 63. Data: 2010-02-17 22:35:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:

    > tak, wystarczy?

    Raczej nie - to troll, który swe światłe teorie przedstawia tylko
    w jeden kulturalny i merytoryczny sposób:
    <cite>
    boś lamer bez jakiejkolwiek wiedzy i kultury technicznej
    </cite>
    w wielu odmianach :)

    > tobie? ze sam sie rzniesz na kase? to tylko wspolczuc, ale to chyba da
    > sie leczyc?

    Przecież już napisał, że to nie jego, tylko on innych naciąga na
    pieniądze :) Może zbiera na tego lekarza, albo na wymianę uszczelki
    w jego pojeździe u jeszcze lepszego fachowca ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 64. Data: 2010-02-17 22:36:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Przecież już napisał, że to nie jego, tylko on innych naciąga na
    > pieniądze :) Może zbiera na tego lekarza, albo na wymianę uszczelki
    > w jego pojeździe u jeszcze lepszego fachowca ;)

    Tia, powinien popracowac nad marketingiem jeszcze ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 65. Data: 2010-02-17 22:40:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:
    (...)
    > Tia, powinien popracowac nad marketingiem jeszcze ;-)

    Fakt, skoro merytorycznie słabo, to wypadałoby chociaż nad
    tym marketingiem popracować ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 66. Data: 2010-02-17 22:43:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Fakt, skoro merytorycznie słabo, to wypadałoby chociaż nad
    > tym marketingiem popracować ;)

    "Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! Do końca
    roku nic nie biore! No chyba że za tysiąc pińcet" ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 67. Data: 2010-02-17 22:48:07
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > ja ta robota koordynowalem i rozliczalem pierdoło, wiec wiem kto to
    > skladal i jak.

    aaaa no to stad ta wiedza, a raczej jej brak. krawaciarzu. eot z moje
    strony.

  • 68. Data: 2010-02-17 22:53:16
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Zanim zrobisz caly cymes ze sprawdzaniem szczelnosci i innymi
    niepotrzebnymi sprawami - sprawdz, czy po krotkim odpaleniu samochodu
    nie rosnie ci gwaltownie cisnienie w ukladzie chlodzenia. Jesli nie, to
    tylko wymiana uszczelki, co powinno sie zamknac w tym samochodzie w
    500pln. Jezeli tak (poznasz po syku ze zbiorniczka) to glowica do
    remontu - w Lanosie nie wiem czy oplacalna zabawa.

    Pzdr

    --
    venioo
    Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

  • 69. Data: 2010-02-17 22:55:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    > aaaa no to stad ta wiedza, a raczej jej brak. krawaciarzu. eot z moje
    > strony.

    wycisk sie dostawalo na taśmie? ;-)

  • 70. Data: 2010-02-17 22:58:32
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    DoQ pisze:

    > Bilet na Oktoberfest z noclegiem?

    :D

    ...albo kilka kartonów czekolady z okienkiem ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm