  • Data: 2010-02-17 20:32:20
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-16 21:04, peter pisze:

    > czesci: (markowe, nie najtansze gowno w stylu 4max)
    > uszczelka pod glowice ~100 (elring)

    Wolne żarty - Elring 63zł brutto DETAL, Goetze 57zł, czyli warsztat kupi
    to jeszcze powiedzmy -40%.

    > uszczelniacze zaworowe - 8x~10

    Ile ?? 8x3,27 za Elringa.

    > uszczelka kolektora ssacego ~30

    Elring 23,5zł

    > uszczelka kolektora wydechowego ~30

    Elring niecałe 20zł

    > pasek rozrzadu ~100
    > napinacz ~100
    > pompa wody ~100-150

    To miał robione chwilę temu, ciekawi mnie czy też jestes taki skory do
    wymiany pompy wody bez przyczyny co 25kkm ??

    Pasek rozrządu Dayco - 42zł, Contitech 45zł

    > uszczelka pokrywy zaworow ~30

    Elring 23zł.

    > paski alternatora, wspomagania etc razem ~60

    Pasek klinowy Boscha - 17,56
    jeśli są 2 to wielorowkowy Boscha niecałe 30zł.

    > robocizna: (ceny krakowskie)
    > sparwdzenie szczelnosci glowicy 40
    > docieranie gniaz zaworowych 50

    Robisz remont głowicy czy planowanie ?? Jeśłi nic się nie dzieje to po
    "kiego" te 2 operacje ??

    > planowanie 80
    > mechanik 500
    >
    > + rzeczy o ktorych zapomnialem

    Komplet śrub do głowicy Elring - 46zł.

    Podliczę za Ciebie - części max 200zł + max 300zł za robociznę.

    W 500zł w.g. cen w DC powinien się spokojnie zmieścić, i jeszcze
    mechanik zarobi parę groszy na częściach.

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Współczuję Wam że macie w tym CKMK takie ceny na części, może któryś
    wpadnie na pomysł i będzie jeździł "inter redżio" do DC, skoro mamy aż
    takie różnice w cenach ;P