  • Data: 2010-02-17 21:00:44
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-17 19:02, peter pisze:

    > nie tobie bo ty wszechwiedzacy jestes. idz lepiej kolo zamachowe toczyc

    > i bardzo dobrze. po co nam tu rady paproka.

    Wiesz ja się odniosę do Twojego stwierdzenia tylko tak, chciałbyś tyle
    silników w życiu widzieć w środku co JM ;)

    Ile pasków rozrządu wymieniłeś, ila razy rozpinałeś że wytaczasz jakieś
    idiotyczne teorie ??

    Ja zdejmowałem niejeden i po naprawie zakładałem i wierz mi lub nie
    wierz nic się z żadnym nie stało ;)

    W swoich samochodach rozpinałem rozrząd parokrotnie, niczego nie znacząc
    i w żadnym też nic się nie stało.

    Podaj jakieś przykłady ??

    Pasek jak wymieniasz co 60kkm to nieważne jak go założysz względem kół,
    nawet po demontażu nic mu się nie stanie - przeżyje spokojnie do kresu
    trwałości.

    Pozdrawiam !!