  • Data: 2010-02-17 21:56:13
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-17 21:42, peter pisze:
    > jakos wcale nie dziwi mnie szydzenie i negowanie poprawnej naprawy auta
    > skoro gnoi sie tutaj osoby ktore przestrzegaja przepisow. ciekawe na co
    > jeszcze stac grupe.

    Weź sobie instrukcję serwisową i przeczytaj pod pozycją wymiana
    uszczelki pod głowicą.
    Napisał że poci mu się olejem - zapewne w miejscu gdzie idzie kanał
    olejowy do smarowania góry, czyli należy zdjąć głowicę , według ciebie
    zrobić dodatkowo remont silnika, dać ją do sprawdzenia, ewentualnie
    liźnięcia powierzchni (zabielenia) i poskładać to do kupy.

    Maximum ze 3h roboty jak ktoś się postara.

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Niech samo tacy klienci przyjeżdżają do warsztatów :) wtedy powrócę do
    mechaniki samochodowej ;)