eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmŁajdactwo Polskiej Telefonii KomórkowejRe: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Date: Mon, 15 Nov 2010 14:50:15 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 68
    Message-ID: <ibrdq4$p1k$1@news.onet.pl>
    References: <ibra11$qu6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: abpq176.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1289828996 25652 83.8.58.176 (15 Nov 2010 13:49:56 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Nov 2010 13:49:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1002177
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    <p...@c...fontem.lucida.console>
    > Najpierw przenoszą mój numer z Polkomtelu tak, że Polkomtel
    > nalicza
    > mi karę -- zamiast zwrócenia powstałej w Plusie nadpłaty, Plus
    > żąda

    Ale to nie do PTC pretensje.

    > dopłacenia za ekspresowe przenosiny. (chociaż ja o żadne
    > ekspresowe
    > przenoszenie nie prosiłem!!!)

    Sprawdzic czy aby na pewno nie .

    > Dodatkowo straciłem w Plusie uzbierane 42 minuty,

    No ale z tym sie chyba liczyles ?

    > zaś Era tak sprytnie ustawiła okres rozrachunkowy, że
    > w pierwszym (niepełnym) miesiącu nie starczyło mi 80 minut, choć
    > w Plusie z 15 zostawało tyle, że miałem wyżej wspomniany zapas
    > 42 minut. (czyli rozmawiam bardzo mało! -- a jednak 80 minut
    > nie starczyło)

    No ale o to chyba nie masz pretensji do PTC ?

    > Rozumiem, że ta praktyka (tracenia minut) ma zniechęcać do
    > przenosin -- najwyraźniej trudnej dla operatorów!

    42 minuty, kto by sie na to patrzyl, u mnie sie marnuje 300zl :-)

    > Później dorzucają niechciane ,,usługi'' za które każą sobie
    > dodatkowo
    > płacić -- na przykład dowcip (BTW -- rodem z rynsztoka) dnia --
    > cena
    > to chyba 10 groszy za jeden NIECHCIANY (i głupi) ,,dowcip''.
    > Wyłączenie
    > usługi jest długotrwałe. (jeśli w ogóle możliwe, bo pojawiają się
    > trudności)
    > Rezygnując, dostaje się kolejne niechciane usługi...

    Oj, nie chce sie przeczytac umowy i kilku regulaminow, a potem
    narzeka :-)
    A przeciez sprzedawca na pewno mowil jakie to swietne uslugi sa
    dolaczone :-P

    > Mam wrażenie takie, jakbym wcale nie przeniósł się z gównianego
    > Plusa!!!

    A miales jakies watpliwosci ? :-P

    > Taki ,,poziom usług'' (wyłudzanie pieniędzy) jest u każdego
    > operatora telefonii komórkowej w Polsce, czy tylko w Plusie i w
    > Erze?

    Duzo ci ich juz nie zostalo, zdazysz sprawdzic wszytkich :-P

    > Można ich gdzieś skarżyć czy pozostaje jedynie grupa dyskusyjna i
    > sąd?
    > (i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i
    > żebractwo!!!

    UKE i gazety, no i ze swoim g* abonamentem to sobie prepaida kup,
    bedziesz mogl zmieniac co tydzien :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: