  • 1. Data: 2011-05-22 01:31:15
    Temat: LPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy założenie gazu do silnika w12 (tego z VW Phaetona/VW Tuarega/
    Bentleya GT/Audi A8) to jakaś czarna magia czy jest to proste ?

    Ile to kosztuje, da się zrobić za 4k pln fVAT ? z butlą w kole;)

    tz. I jak to działa, bo ostatnio widziałem że L5 było złożone
    z 2 trójek (jeden wtrysk nieaktywny), to W12 będzie po prostu
    złożone z 4 "trójek" i to cała filozofia ?
    więcej tych - listew z wtryskami ?

    dobrze mówię, IV gen LPG się montuje ?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-05-22 07:44:16
    Temat: Re: LPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-22 01:31, Michał pisze:
> [...]
    > z 2 trójek (jeden wtrysk nieaktywny), to W12 będzie po prostu
    > złożone z 4 "trójek" i to cała filozofia ?

    Jeśli założenie porządnej instalacji do V6 kosztuje 4kzł - to Ty chcesz
    do 2* więcej cylindrów za tyle samo ?
    Wolne żarty.
    Butla w koło mówisz ?
    55l czyli 47-8 pojemności, chcesz nabijać ją co 120 - 150km ??

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-05-22 11:40:29
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-05-22 01:31, Michał pisze:

    [cut]

    Odbiegając od tematu LPG, nie pchaj się w W12, bo przejedziesz kilka kkm
    i zezłomujesz auto. Ten silnik przy ok. 120-160kkm wyzionie ducha i nikt
    Ci tego nie naprawi, bo VAG nie produkuje (strasznie dziwne) do niego
    niektórych (psujących się) części silnika. Już jeden gość na sr.pl pytał
    ile przekładka z W12 na 5.2 V10 ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 4. Data: 2011-05-22 12:07:10
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    * Michał* w wiadomości news:ir9i03$hj3$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
> [...]
    > z 2 trójek (jeden wtrysk nieaktywny), to W12 będzie po prostu
    > złożone z 4 "trójek" i to cała filozofia ?

    A warto montować Ci instalacje LPG do tego autka? Pomijam że najpierw to
    trzeba je kupić, a Ty pewnie liczysz VW za 10kpln zgadłem?
    Instalacja powinna się choć zwrócić, nie lepiej jakbyś zepsuł auto w którym
    już była instalka? Jak wydasz 8-9kpln na instalacje LPG to będziesz miał
    dylemat czy naprawiać autko w którym zdaży się nieprawdopodobna awaria, czy
    może zrobić jak zawsze :-)

    Pozdr

  • 5. Data: 2011-05-22 13:22:26
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Czarek Daniluk <c...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > Wolne żarty.
    > Butla w koło mówisz ?
    > 55l czyli 47-8 pojemności, chcesz nabijać ją co 120 - 150km ??

    To to pali więcej niż 28l/100 ?

    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-05-22 13:26:21
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > Ci tego nie naprawi, bo VAG nie produkuje (strasznie dziwne) do niego
    > niektórych (psujących się) części silnika. Już jeden gość na sr.pl pytał

    ale jaja - sekunda są części co ich się nie da kupić,
    do silnika który dalej produkują ?

    ale jaja, już wiem czemu tanieją :)
    Dizla V10 nie chce :( bo to ma moc jak renault 3.5, a kopa
    mniejszego i wyje.
    Poza tym dizle drogie są, a benzyna zaraz po 6 pln będzie
    to 6.0 stanieje ;)

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-05-22 13:45:19
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > A warto montować Ci instalacje LPG do tego autka?

    Jak pali (ponoć) 21l/100 to warto.

    > Pomijam że najpierw to
    > trzeba je kupić, a Ty pewnie liczysz VW za 10kpln zgadłem?

    Nie, za 10pln to mógłbym kupić przerysowane VelSatisa ze
    zderzakiem na taśmie klejącej ;) (i nim jeździć rok - lol)

    a za ile dało by się kupić "takie co pojeździ" 3 lata (~80kkm)?

    > Instalacja powinna się choć zwrócić, nie lepiej jakbyś zepsuł auto w którym
    > już była instalka?

    Co znowu z tym psuciem!
    Safrane mam kryzysowe już prawie 2 lata (~45 kkm),
    i jeszcze nie popsułem, jeździ!

    a to że się psuły silniki w lanosach, leganzach i poprzednim safrane
    to pech był - i złe silniki! i złe koreańskie skrzynie.

    > Jak wydasz 8-9kpln na instalacje LPG to będziesz miał dylemat czy
    naprawiać autko w którym zdaży się

    8-9k na lpg ?!!?!
    za 2 listewki więcej ? serio to tyle kosztuje ?

    > nieprawdopodobna awaria, czy może zrobić jak zawsze :-)

    Nie, nie postawie go jako pojemnik na rower z opcją suszenia
    (klimatronik 2 strefowy, o - przepraszam lata lecą - cztero ;) )
    bo tam rower nie wejdzie łatwo do środka - to sedan.

    Poza tym na razie nie mam zamiaru go kupować tylko "rozmyślam",
    co by było gdyby, czy się da, i tak mało jeżdżę a w12 taniejąąąąą
    raczej nie wstanę rano z pomysłem - "dziś kupie".

    poza tym już nie chce auta którego nie lubię - nie lubię (aż tak)
    mojego aktualnego safrane przez silnik - tylko to uparcie jeździ
    i kosztuje w naprawach przybliżeniu zero, więc trwa.

    ps. a v8 4.2 ? się nie psują ?

    zresztą co się psuje w tych w12 ?

    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2011-05-22 19:40:48
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-22 13:22, Michał pisze:

    > To to pali więcej niż 28l/100 ?
    >

    > pozdrawiam.

    A ile pali benzyny ??
    Jak V6 2,5 litra z ASB potrafi dojść po DC do 20l LPG/100km to 12
    saganków swoje też będzie opalało ;)

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-05-22 21:05:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:iralmd$8d2$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > tego nie naprawi, bo VAG nie produkuje (strasznie dziwne) do niego
    > niektórych (psujących się) części silnika.

    Czemu mnie to nie dziwi po tym, jak znikły z dnia na dzień zestawy naprawcze
    pomp oleju na łańcuchu do 2.0TDI 140KM.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2011-05-22 21:50:16
    Od: "Henk" <h...@g...com>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał

    > ale jaja - sekunda są części co ich się nie da kupić,
    > do silnika który dalej produkują ?
    > [...]

    A tak po polsku to o co chodzi?