  • 1. Data: 2011-05-21 12:15:29
    Temat: Seat ibiza - jak zdemontować gałki nawiewu?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Potrzebuję z panelu nawiewu Seata Ibizy zdjąć gałki nawiewu
    http://i52.tinypic.com/4sla2o.jpg Próbowałem je najnormalniej ściągnąć,
    ale jakoś bezskutecznie. Czy użyłem za małej siły, czy one nie są
    demontowalne? Bałem się ciągnąć jeszcze mocniej w obawie przed
    wyciągnięciem całego panelu ;) Panel oczywiście zabudowany w aucie -
    zdjęcie poglądowe. Macie jakiś pomysł na ich demontaż?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2011-05-21 16:51:45
    Temat: Re: Seat ibiza - jak zdemontować gałki nawiewu?
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Big Jack pisze tak:

    > Czy użyłem za małej siły, czy one nie są
    > demontowalne?

    W passacie B5 można energicznie szarpnąć i wyjdą. Można też odkręcić
    cały moduł, wypiąć linki i wypchać je od wewnątrz. Na początek zdjąłbym
    tę czarną ramkę wokół pokręteł a jeśli nadal nie zejdą to odpiąłbym te
    dwa czarne mechanizmy linek z tyłu i scisnął zatrzaski na ośkach.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2011-05-22 09:50:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    r...@l...net
    *PiteR* napisał(-a):

    > Na początek
    > zdjąłbym tę czarną ramkę wokół pokręteł

    To raczej odpada bo zabudowany panel wyglada tak
    http://i54.tinypic.com/2s1xkbt.jpg a jego demontażu wolałbym uniknąć

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-05-22 14:16:21
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message

> [...]
    > wyciągnięciem całego panelu ;) Panel oczywiście zabudowany w aucie -
    > zdjęcie poglądowe. Macie jakiś pomysł na ich demontaż?

    Wyjmij caly panel i pozniej pomalu demontuj to co da się zdemontować. Chyba
    nie sądzisz, ze to radio Radmor z gałkami ledwie nałożonymi na
    potencjometry? :-)

  • 5. Data: 2011-05-22 14:50:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-21 12:15, Big Jack pisze:
> [...]
    > wyciągnięciem całego panelu ;) Panel oczywiście zabudowany w aucie -
    > zdjęcie poglądowe. Macie jakiś pomysł na ich demontaż?

    Powinny zejść (bardzo ciężko) ściągając je do siebie, są tak jakby
    "wbijane-nasadzane".