  • Data: 2013-02-18 20:20:42
    Temat: Re: LPG
    Od: Jan45 <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-14 09:58, J.F pisze:
    > Jesli chodzi o LPG ... jest tam jeszcze cos do myslenia ?
    > (...)

    Może zapytam o coś jeszcze. Mianowicie o te przypadki, kiedy
    samochody są fabrycznie wyposażone w instalację gazową.
    Oczywiście nie jako jedyną, a jako dublerkę zasilania
    benzyną. Widzę na przykład w ofercie chevroleta cruze
    silnik 1,8 z informacją, że jest on dostosowany do zasilania
    gazem. Jako jedyny z oferowanych przez chevroleta silników.
    Widzę też ofertę na dacię duster, której jeden z modeli ma
    od razu gotową instalację LPG.

    Niestety sprzedawcy nie zgłębili sprawy aż tak, żebym
    się mógł od nich dowiedzieć więcej niż te marketingowe
    deklaracje jak wyżej. Czy na przykład oznacza to, że oba
    układy zasilania są obsługiwane przez jeden komputer?

    No i interesuje mnie rzecz najważniejsza, mianowicie to,
    jak jest z tym gazem na dłuższą metę. Czy przypadki
    gazu niskiej jakości wymuszają tankowanie na stacjach
    tak rzadkich, że miałbym do nich za daleko, na przykład.

    Z góry dziękuję znawcom, jeśli zechcą mnie dokształcić.

    Jan