    From: "Grzegorz" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: LM3914, wyj?cie komplementarne czy OC?Pro?ba o pomoc,
    Date: Fri, 20 Apr 2012 18:03:52 +0200

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    news:jmrq9u$t7n$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    LM3914

    > Wynika, nie czytasz ze zrozumieniem ;)
    > LM3914/15/16 nie ma wyjścia OC ani komplementarnego, ma wyjście typu
    > "coś jak OC" ale ze źródłem prądowym, bo to jest zaprojektowane do LEDów
    > podłączanych wprost. Jeśli chcesz używać tego jak OC, musisz zamiast
    > ledów - dać jakieś rezystory podciągające, ale takie, by prąd uzyskany
    > był znacznie mniejszy niz ustawiany prąd ledów (zależnie od rezystora
    > tam może być od 2 do 30mA. Poza tym - jeśli ledów nie masz tam, to po co
    > zasilasz LM z 12v ?

    Sprawdziłem.
    Doczytałem.
    Jednak w pdf'ie taka wzmianka jest.
    To są wyjścia OC ale takie jak piszesz.
    [...]
    Rezystorów podciągających dawać nie muszę. One są już w strukturze 7414
    (6k-om).
    Co do reszty to własnie taka jest koncepcja.
    Ustawić tak prąd "ledów" żeby wprowadzić drivery wyjściowe w nasycenie.
    A dlaczego 12V?
    12V i tak w układzie będzie
    Dzięki,
    G.