  • 1. Data: 2010-07-14 22:04:43
    Temat: LCD 24" - czy ostatnio pojawilao sie cos nowego w tym temacie?
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Jutro chce zamowic dwa HP LP2475w, jednak zanim to zrobie wole zapytac
    na grupie czy pojawilo sie jakies cudo o przekatnej 24" i cenie max
    2500zl. Zauwazylem, ze HP rozszerzylo oferte o HP ZR24w, czy ktos z Was
    mial mozliwosc porownac oba monitory, bo moze roznica w jakosci nie jest
    warta 500zl? Po licznych krytycznych uwagach Della U2410 skreslilem z
    listy, choc zal mi tego wygladu na rzecz tych "ziemniakow" od HP.
    Pozdrawiam.....Rafal

  • 2. Data: 2010-07-15 07:17:07
    Od: "Adam Szewczak" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisal w wiadomosci grup
> [...]
    > 500zl? Po licznych krytycznych uwagach Della U2410 skreslilem z listy,
    > choc zal mi tego wygladu na rzecz tych "ziemniakow" od HP.

    Nie porownywalem, no faktycznie ZR jest obecnie chyba najtanszy bo cos
    1400 netto. LP ma wiecej portow, wynika z opisu.
    Na IPS byl jeszcze Philips 240PW9ES i Fujitsu P24W-5. Ale ten nowy HP jest
    najtanszy.

    W zasadzie te HP na matrycach IPS sa bardzo dobre.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-07-15 08:04:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010, raviz wrote:

    > Po licznych krytycznych uwagach Della U2410 skreslilem z listy

    Tak z ciekawosci - możesz streścić te uwagi krytyczne?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2010-07-15 10:52:03
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    raviz pisze:
    > Po licznych krytycznych uwagach Della U2410 skreslilem z
    > listy, choc zal mi tego wygladu na rzecz tych "ziemniakow" od HP.

    Wg mojej oceny U2410 jest lepszy od LP2475w, choć jeden i drugi to klasa
    korporacyjna, ze słabą regulacją.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 5. Data: 2010-07-15 16:56:55
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl>

    Adam Szewczak pisze:
> [...]
    > cos 1400 netto. LP ma wiecej portow, wynika z opisu.
    > Na IPS byl jeszcze Philips 240PW9ES i Fujitsu P24W-5. Ale ten nowy HP

    Ja używam Fujitsu P24W-5 ECO IPS 0-Watt - spisuje się bardzo dobrze. Po
    skalibrowaniu bardzo dobrze pracuje się przy obróbce zdjęć. Jedyna jego
    wada to dosyć długi czas dochodzenia do stabilnych parametrów po
    włączeniu - jakieś 20 minut, ale chyba jest to cecha matryc IPS.

    Gamut przyzwoity, równomierność podświetlenia przyzwoita, jakość
    odwzorowania kolorów i przejść tonalnych bardzo dobra, szerokie kąty
    widzenia bez zmiany kolorów. W porównaniu do ekranu Dell-a z
    podświetleniem LED, z którego korzystałem wcześniej, zdecydowanie lepsza
    jakość obrazu (w Dell-u podświetlenie nie było jednorodne, przez co w
    jednej części wszystko miało zabarwienie lekko różowawe, a w innej lekko
    sine - nawet wymiana matrycy nie pomogła).

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    tel. 606 931 185
    http://www.roguski.eu

  • 6. Data: 2010-07-15 18:11:31
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Tom01 wrote:

    > Wg mojej oceny U2410 jest lepszy od LP2475w, choć jeden i drugi to klasa
    > korporacyjna, ze słabą regulacją.

    Wiem, ze to nie bedzie super monitor, jednak zarowno obecny ekran w
    laptopie jest do przyjecia jak i wczesniejsze panele della 22" byly
    akceptowalne wiec nei sadze aby bylo gorzej z ekranami HP. W kazdym
    razie HPki sa juz w drodze :]
    Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

  • 7. Data: 2010-07-22 22:31:47
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Jakub Roguski pisze:
    > wada to dosyć długi czas dochodzenia do stabilnych parametrów po
    > włączeniu - jakieś 20 minut, ale chyba jest to cecha matryc IPS.

    Lamp konkretnie.

  • 8. Data: 2010-07-23 05:41:13
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał:

    > Lamp konkretnie.
    >[...]

    Czy dobrze rozumiem, że chodzi o lampy podświetlajace od tylu matrycę
    monitora LCD?

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2010-07-23 06:19:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 07:41:13 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Czy dobrze rozumiem, że chodzi o lampy podświetlajace od tylu matrycę
    > monitora LCD?

    Tak.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 10. Data: 2010-07-23 10:34:12
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-15 09:17:07 +0200, "Adam Szewczak"
    <h...@p...onet.pl> said:

    > W zasadzie te HP na matrycach IPS sa bardzo dobre.

    W zasadzie to są cieńkie, ale najtańsze przy tych rozmiarach. Stara
    życiowa prawda mówi, że cena odpowiada jakości. U mnie stanął na biurku
    dopiero 5. (słownie: piąty) egzemplarz LP2475w, a i tak nie jest
    idealny, po prostu po 2 miesiącach walki dałem sobie spokój, do domu
    styknie. Podstawowy ich problem, to nierówno dobrana charakterystyka
    widmowa lamp - po prawej czerwone, po lewej niebieskie. Plus jakieś
    dziwne plamki czy cimeniejsze paski, taka se równiemierność
    podświetlania i przytrafiające się wady panela (czerwona plama widoczna
    na ciemnych partiach). Za to gamut - ho ho, szerszy niż CG241. Jak
    kogoś budżet ciśnie, to na pewno lepsze to niż TNka, ale mając więcej
    kasy (tak pod 3,5-4k) idzie kupić coś naprawdę znacznie lepszego.

    de Fresz