  • Date: Thu, 22 Sep 2011 21:17:35 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwiat paproci dziś widziałem

    W dniu 22.09.2011 20:13, Sklavin pisze:

    > Różnie z tym bywa. Często niestety wyporzedzają wszystkie auta aby
    > podjechac pod sygnalizator i nie widzień zmioany świteł. Taki delikwent

    To musiałeś stać mocno za linią zatrzymania, skoro ktoś siedzący na
    motocyklu przed tobą nie widział sygnalizatora.

    > wręcz opóźnia start wszystkich. Poza tym coprawda moto ma odejście
    > nieporównywalne z auto to poczucie takiej wyższości powoduej, że nie
    > przykładają się do czasu reakcji na zielone. Nie robiłem statystyk ale na
    > oko w 50% przypadków gdy stoje za motorem na świtałach to jestem szybciej
    > gotowy do ruszenia i musze na ułamek sekundy odpuścić bo delikwet rozgląda
    > się nie wiadomo gdzie. Żeby nie było - nie mam nic do motocyklistów jednak

    Wiadomo gdzie - patrzy, czy jakiś debil w samochodzie na "mocno
    pomarańczowym" jeszcze nie wjeżdża. Przy czym to rozglądanie powinno
    mieć miejsce przy czerwono-żółtym.

    Jesteś absolutnie pewien, że nie chcesz ruszać na czerwono-żółtym? Bo mi
    się w zeszłym roku raz czy dwa zdarzyło trąbnięcie z tyłu, jak ruszyłem
    dopiero na prawdziwym zielonym (tak na marginesie: cały zeszły rok mój
    motocykl był nieużywany, bo myślałem że do wymiany jednej durnej muszę
    silnik rozmontować).

    > mogliby czasami przestać zgrywać, władców szos.
    > Poza tym w tym wypadku nie było mowy o żadnym korku. Motocyklista stał
    > chyba trzeci na światłach a na tej samej fazie przejechali wszyscy
    > czekający.

    Znam światła, na których i trzeci może nie zdążyć przejechać. Zwłaszcza
    jak pierwszy stoi TIR.

    PS: czy mógłbyś pisać nieco mniej flejowato? Tak masakrujesz język, że
    mam wrażenie jakbym czytał kogoś pijanego...