  • 1. Data: 2011-09-20 21:48:39
    Temat: Kwiat paproci dziś widziałem
    Od: Sklavin <s...@g...pl>

    Warszawa, Wał Miedzeszyński, dziś ok. 18:00 motocyklista na ścigaczu jechał
    środkiem pasa, sygnalizował zmianę pasów przynajmniej dwukrotnyum
    mignięciem z prędkością w miarę adekwatną do sytuacji (ok. 100km/h). Na
    światłach ustawił sie w rządku aut a na dodatek wpuścił przed siebie
    samochód na obcych tablicach, który pomyllił pas ruchu.
    Tylko przyklasnąć.

  • 2. Data: 2011-09-20 21:54:22
    Temat: Re: Kwiat paproci dziś widziałem
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Sklavin wrote:
> [...]
    > światłach ustawił sie w rządku aut a na dodatek wpuścił przed siebie
    > samochód na obcych tablicach, który pomyllił pas ruchu.

    ..... Po czym sie obudziłem i wstalem umyć ząbki :)

  • 3. Data: 2011-09-21 06:24:29
    Od: amos <g...@g...com>

    Sklavin napisał(a):
    > Warszawa, Wa� Miedzeszy�ski, dzi� ok. 18:00 motocyklista na �cigaczu
    jechaďż˝
    > �rodkiem pasa, sygnalizowa�

    Nie daj się nabrac, to byla prowokacja.

    > ustawi� sie w rz�dku aut a na dodatek wpu�ci� przed siebie
    > samoch�d na obcych tablicach, kt�ry pomylli� pas ruchu.

    A teraz wyobraz sobie, że wszyscy tak grzecznie staja. Byloby
    cudownie, nie?

    --
    amos

  • 4. Data: 2011-09-21 08:29:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.09.2011 21:48, Sklavin pisze:

    > światłach ustawił sie w rządku aut

    Idiota czy co???

    Przecież to tylko zwiększa korki.

  • 5. Data: 2011-09-21 09:12:51
    Od: amos <g...@g...com>

    On 21 Wrz, 08:29, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Idiota czy co???
    >
    > Przecie to tylko zwi ksza korki.

    Sa grosi. W dodze do pracy jechalem sobie 15-20 metrow za motocyklista
    (60km/h bo w miescie). Nawet przez chwile chcialem go wyprzedzic swoim
    szescdziesieciopieciokonnym dieselkiem (jest maly to dobrze zrywa) ale
    wariat przede mna nie silac sie nawet na wrzucenie kierunkowkskazu
    wskoczyl na lewy pas i przyspieszyl z taka predkoscia, ze nikt nie
    mialby szansy go zauwazyc.

    A co by bylo, gdyby ktorys z kierowcow przed nim zechcial zmienic
    pas?! Wole nawet o tym nie myslec.

    Przeciez takim oszolomom z miejsca powinni odbierac prawo jazdy
    minimum na rok. Moze by sie wariat jeden z drugim troche zastanowil...

    --
    amos

  • 6. Data: 2011-09-21 09:54:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 08:29, Andrzej Lawa pisze:

    > Idiota czy co???
    >
    > Przecież to tylko zwiększa korki.

    Pewnie, że idiota - na Wale jest 70.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-09-21 11:03:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Idiota czy co???
    >
    > Przecież to tylko zwiększa korki.

    Owszem. Ale skoro przed światłami jechali 100km/h to korka nie było.

    A w takim razie ustawienie się z boku/pomiędzy zamiast w rządku nie zmniejszy
    magicznie liczby pojazdów przed światłami, a długość ogonka jest bez znaczenia.
    Za to wjeżdżanie pomiędzy itd. zwiększa ryzyko, jak by nie patrzeć.

  • 8. Data: 2011-09-21 12:16:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 09:54, Grejon pisze:

    > Pewnie, że idiota - na Wale jest 70.

    Mnie wali ile jest na wale - nie jeżdżę tamtędy, więc nie wiem i nie
    muszę wiedzieć ;)

    Odnosiłem się tylko do bezsensownego "stania w kolejce" samochodów na
    czerwonym świetle. To powoduje, że o jeden pojazd mniej (na każdy
    stojący "w kolejce" motocykl) przejedzie na zmianie świateł.

    Przy ustawieniu się na początku kolejki motocykle znikną zanim pierwszy
    samochód zdąży się rozpędzić. Pomijam wyjątki typu Ferrari, bo one się
    rozwalą na dziurach ;-/

  • 9. Data: 2011-09-21 12:19:39
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 12:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Mnie wali ile jest na wale - nie jeżdżę tamtędy, więc nie wiem i nie
    > muszę wiedzieć ;)

    Nie musisz. Panowie z Cyklamenów cię uświadomią :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2011-09-21 12:37:42
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-21 12:16, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > czerwonym świetle. To powoduje, że o jeden pojazd mniej (na każdy
    > stojący "w kolejce" motocykl) przejedzie na zmianie świateł.

    Sure. Widzę to nieraz, jak to motocyklisci omijają korek. Stają na
    środku przed pierwszym samochodem a następnie nie zauważają zmiany
    świateł i zwlekają z ruszeniem.
    Faktycznie skraca to niesamowicie korki - zwłaszcza opóźnianie ruszenia
    samochodów.

    > Przy ustawieniu się na początku kolejki motocykle znikną zanim pierwszy
    > samochód zdąży się rozpędzić.

    Jaaasne.. jak najpierw zauważy zmianę świateł bedąc np. zagadanym z tym
    co stoi obok niego, albo nie jedzie na rozklekotanym skuterze albo ma
    przed sobą zakręt.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik