eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
  • Data: 2015-11-04 14:01:13
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-11-04 o 13:54, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > news:n1cule$rv8$3@node1.news.atman.pl...
    >> W dniu 2015-11-04 o 13:42, Pszemol pisze:
    >>> "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    >>> news:n1cu7a$rv8$1@node1.news.atman.pl...
    >>>> W dniu 2015-11-04 o 13:36, Pszemol pisze:
    >>>>> A więc na szczęście ma łańcuszek rozrządu, nie pasek :-)
    >>>>
    >>>> Ja mam pasek który się wymienia co 200tyś więc nie jest to takie
    >>>> straszne.
    >>> Straszne nie jest, ale toyota specyfikuje wymianę co 90tyś mil,
    >>> a to 150tyś km. Jak ktoś duże przebiegi robi to taka obsługa
    >>> jest kosztownym strupem na dupie :-)
    >>
    >> W PL nie jest to takie drogie na szczęście :)
    >
    > Tu niestety robocizna jest koszmarnie droga...
    > A według zaleceń toyoty, w czasie wymiany paska rozrządu
    > powinno się też wymienić kółka paska i pompę wody.

    U mnie są dwa rozrządy, suchy (pasek) i mokry (pasek w kasecie) i niby
    ma się wymieniać oba na raz przy 200tyś ale znajomy w warsztacie
    powiedział że tych mokrych się nie wymienia, one i po 400tyś bez
    problemu śmigają.

    Rozrząd - 1.8 TDCi * TDDi - komplet oryginalny FORD 1201255 242,00 zł (w
    sklepie Forda)

    > Taka naprawa w ASO to $1000. A u Józka za rogiem, jak chcesz
    > oryginalne części Toyoty to też wychodzi $600 lub więcej :-)
    > Niedawno zapłaciłem $1200 za podobną obsługę w Hondzie
    > dla swojej Acura TL-S bo tam jest 3.5 litrowa V6-tka z paskiem.
    > Jakoś niespecjalnie lubię takie jednorazowe wydatki :-)))

    Nie dziwie się :)

    >>>> ps. Daj VIN to zobaczę czy mam coś o tym aucie.
    >>>
    >>> Dzięki, odezwę się chętnie może przy innym aucie - do tego
    >>> już dealer VW oferuje link do bazy CARFAX za darmo.
    >>
    >> Wal śmiało, teraz VW to da wszystko byle być miłym i uprzejmym.
    >
    > No ale to nie oni dają informację, dają tylko linka do serwera
    > CARFAX, więc pdfa z historią auta mam ze strony CARFAX, nie z VW.
    >
    > Gdyby to był wyciąg z bazy udostępniony na serwerze VW to
    > miałbym oczywiście wątpliwości :-))) Ale carfaxowi ufam.

    W 99.9% podają prawdziwe dane, ten ułamek to jakiś oszust jak się trafi :)

    >>> Pojadę go obejrzeć może dziś po robocie, ciekawe jak płyn
    >>> w skrzyni automatycznej wygląda... ;-)
    >>
    >> O to bym się bardziej martwił niż o silnik.
    >
    > No więc właśnie muszę sobie przypomnieć jak się te skrzynie
    > testuje... pamiętam motyw z przestawianiem w krótkim odstępie
    > czasu z P na D i potem spowrotem na R, na D na R i słuchanie
    > czy nie ma stuków, czy sprawnie i bez zastanawiania się przełącza.
    >
    > Co jeszcze posprawdzać samemu zanim do ASO Toyoty zawiozę?

    Samemu to tylko posłuchać możesz, jak Ci się chce to lakier czy nie
    malowany. W USA jest roszę inaczej niż u nas, tu trzeba patrzeć na
    wszystko ASO też nie jest wyznacznikiem że mówią prawdę. A na pewno nie
    jechać do ASO które jest blisko sprzedawcy tylko szukać jak najdalej
    oczywiście żeby się opłacało.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: