  • Data: 2015-11-04 15:33:52
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n1d2sr$sic$...@d...me...

    >Nie będę próbował :-) Mam zdecydowanie mniej problemów
    >z samochodami niż moi koledzy - może to szczęście a ich pech.
    >Nie wiem, nie chce sprawdzać :-)

    Ale to nie tylko kwestia chcenia, ale tez analizy - jak kolega ma np
    problem z alternatorem czy przekladnia kierownicza - myslisz ze ty nie
    masz, bo na czas oba paski rozrzadu wymieniles ? :-)

    >Mylisz z interesami stacji obsługi - to są dwie niezależne od
    >siebie firmy.

    Moze. Ja tam widze powiazane - tzn niby dealer niezalezny od fabryki,
    ale na jednym wozku jada :-)
    Fabryka zarobi na czesciach, da zarobic dealerowi na obsludze.

    >Gwarancja w USA to typowo 3 lata, 36 tysięcy mil.

    Skonczyly sie dluzsze ? Kiedys chyba byly.

    >Fabryka ma interes aby pokazać że ich auto wymaga
    >JAK NAJMNIEJ OBSŁUGI. A więc interwały przeglądów,
    >wymian będą jak najdłuższe według fabryki.

    przez 3 lata ?

    >Sprawdź - tu jest nawet tańszy, $275 + wysyłka:
    >http://www.ebay.com/itm/181900354525

    Dwa paski, pompa, napinacz ... i dodatkowe lozysko.

    http://ford.sklep.pl/product-pol-14999-1-8-TDCI-TDDI
    -zestaw-rozrzadu-1201255.html
    jeden pasek i jeden napinacz.

    Jest roznica w zawartosci, nie tylko w cenie.
    Oczywiscie pompa w Fordzie kiedys bedzie do wymiany ... ale moje
    chyba jeszcze nie byly wymieniane :-)

    J.