eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
  • Data: 2015-11-04 15:33:52
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n1d2sr$sic$...@d...me...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >>>> U mnie są dwa rozrządy, suchy (pasek) i mokry (pasek w kasecie) i
    >>>> niby ma się wymieniać oba na raz przy 200tyś ale znajomy w
    >>>> warsztacie powiedział że tych mokrych się nie wymienia, one i po
    >>>> 400tyś bez problemu śmigają.
    >>>Nie lubię tak robić.
    >>>Jak fabryka zaleca wymianę to wymieniam i "dobrych rad"
    >>>mechaników nie słucham. Dużo jeżdzę i auta mam na szczęście
    >>>sprawne - jak sam sobie robię hamulce to też oryginalnych
    >>>części fabrycznych używam, nie kombinuje z tańszą alternatywą.
    >>>Nie zawiodłem się od 15 lat na tej metodzie.
    >> No wiesz, musialbys zaczac wymieniac rzadziej, to bys sie
    >> dowiedzial, czy to jednak zawodna metoda, czy przez 15 lat
    >> przeplacales :-)

    >Nie będę próbował :-) Mam zdecydowanie mniej problemów
    >z samochodami niż moi koledzy - może to szczęście a ich pech.
    >Nie wiem, nie chce sprawdzać :-)

    Ale to nie tylko kwestia chcenia, ale tez analizy - jak kolega ma np
    problem z alternatorem czy przekladnia kierownicza - myslisz ze ty nie
    masz, bo na czas oba paski rozrzadu wymieniles ? :-)

    >> Fabryka ma interes, zebys czesci jak najczesciej wymienial :-)
    >Mylisz z interesami stacji obsługi - to są dwie niezależne od
    >siebie firmy.

    Moze. Ja tam widze powiazane - tzn niby dealer niezalezny od fabryki,
    ale na jednym wozku jada :-)
    Fabryka zarobi na czesciach, da zarobic dealerowi na obsludze.

    >> Z drugiej strony nie ma interesu naprawiac pewnych rzeczy na
    >> gwarancji, wiec jak napisali ze pasek wymieniac co 60kkm, to on co
    >> najmniej te 60kkm wytrzyma.
    >Gwarancja w USA to typowo 3 lata, 36 tysięcy mil.

    Skonczyly sie dluzsze ? Kiedys chyba byly.

    >> Niestety - przy 200kkm taka logika zawodzi - bo dawno po gwarancji
    >> :-)
    >Fabryka ma interes aby pokazać że ich auto wymaga
    >JAK NAJMNIEJ OBSŁUGI. A więc interwały przeglądów,
    >wymian będą jak najdłuższe według fabryki.

    przez 3 lata ?

    >>>> Rozrząd - 1.8 TDCi * TDDi - komplet oryginalny FORD 1201255
    >>>> 242,00 zł (w sklepie Forda)
    >>>Ostatnio szukałem zestawu paska rozrządu do swojej Acury TL-S
    >>>Oryginalny zestaw Hondy na eBay'u
    >>>za $359, bezpośrednio w ASO jeszcze drożej, niestety.
    >> Pytanie co w ten zestaw wchodzi -

    >Sprawdź - tu jest nawet tańszy, $275 + wysyłka:
    >http://www.ebay.com/itm/181900354525

    Dwa paski, pompa, napinacz ... i dodatkowe lozysko.

    http://ford.sklep.pl/product-pol-14999-1-8-TDCI-TDDI
    -zestaw-rozrzadu-1201255.html
    jeden pasek i jeden napinacz.

    Jest roznica w zawartosci, nie tylko w cenie.
    Oczywiscie pompa w Fordzie kiedys bedzie do wymiany ... ale moje
    chyba jeszcze nie byly wymieniane :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: