  • Data: 2015-11-04 14:11:17
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:n1cvjp$1q5$1@node2.news.atman.pl...

    > U mnie są dwa rozrządy, suchy (pasek) i mokry (pasek w kasecie) i niby ma
    > się wymieniać oba na raz przy 200tyś ale znajomy w warsztacie powiedział
    > że tych mokrych się nie wymienia, one i po 400tyś bez problemu śmigają.

    Nie lubię tak robić.
    Jak fabryka zaleca wymianę to wymieniam i "dobrych rad"
    mechaników nie słucham. Dużo jeżdzę i auta mam na szczęście
    sprawne - jak sam sobie robię hamulce to też oryginalnych
    części fabrycznych używam, nie kombinuje z tańszą alternatywą.
    Nie zawiodłem się od 15 lat na tej metodzie.

    > Rozrząd - 1.8 TDCi * TDDi - komplet oryginalny FORD 1201255
    > 242,00 zł (w sklepie Forda)

    Ostatnio szukałem zestawu paska rozrządu do swojej Acury TL-S
    bo chciałem aby syn kolegi mi to zrobił, jest mechanikiem zaraz
    po szkole motoryzacyjnej. Oryginalny zestaw Hondy na eBay'u
    za $359, bezpośrednio w ASO jeszcze drożej, niestety.

    > Nie dziwie się :)

    Dlatego tej młodej kobiecie co tą białą toyotą jest zainteresowana
    nie polecam wersji z większym silnikiem V6 bo ta już ma pasek.

    > Samemu to tylko posłuchać możesz, jak Ci się chce to lakier czy nie
    > malowany.

    Tak, tak :-) Wiem... Mam nawet czujnik grubości lakieru :-))
    Kupiłem sobie w czasie gdy Acury szukałem - zdziwiłbyś
    się jak dużo na placach jest aut malowanych, wystawionych
    oczywiście z idealnym świadectwem niebicia... wiesz, dziadek
    tylko do kościoła jechał i nawet wnuków nie miał :-)

    > W USA jest roszę inaczej niż u nas, tu trzeba patrzeć na wszystko ASO też
    > nie jest wyznacznikiem że mówią prawdę.

    No niestety to prawda - nawet jak się kupuje młode auto,
    i włącznie z tymi co są sprzedawane w ASO jako "Certified Used",
    to taka frakcja ich najlepszych, najmłodszych aut, sprzedawanych
    wciąż na gwarancji fabryki, przedłużonej na specjalnym kontrakcie.
    Wśród tych aut właśnie szukałem wcześniejszego Accorda i potem
    tej Acury TL-S. I wiem jak duży procent (pewnie 60-70%) to malowane.

    > A na pewno nie jechać do ASO które jest blisko sprzedawcy
    > tylko szukać jak najdalej oczywiście żeby się opłacało.

    Faktem jest, że to mogą być kumple i rozpoznają własne autka łatwo :-)