  • Data: 2015-11-04 15:00:04
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:563a09f5$0$22830$65785112@news.neostrada.pl...

    > No wiesz, musialbys zaczac wymieniac rzadziej, to bys sie dowiedzial, czy
    > to jednak zawodna metoda, czy przez 15 lat przeplacales :-)

    Nie będę próbował :-) Mam zdecydowanie mniej problemów
    z samochodami niż moi koledzy - może to szczęście a ich pech.
    Nie wiem, nie chce sprawdzać :-)

    > Fabryka ma interes, zebys czesci jak najczesciej wymienial :-)

    Mylisz z interesami stacji obsługi - to są dwie niezależne od
    siebie firmy.

    > Z drugiej strony nie ma interesu naprawiac pewnych rzeczy na gwarancji,
    > wiec jak napisali ze pasek wymieniac co 60kkm, to on co najmniej te 60kkm
    > wytrzyma.

    Gwarancja w USA to typowo 3 lata, 36 tysięcy mil.
    Interwał wymiany paska rozrządu to 90 tysięcy mil.
    Przedłużane gwarancje w programie Certified Used
    czasem dochodzą do 6 lat lub 100 tys mil, co wcześniej.
    Gwarancja nie ma tu zastosowania.

    > Niestety - przy 200kkm taka logika zawodzi - bo dawno po gwarancji :-)

    Fabryka ma interes aby pokazać że ich auto wymaga
    JAK NAJMNIEJ OBSŁUGI. A więc interwały przeglądów,
    wymian będą jak najdłuższe według fabryki.
    Co innego stacje obsługi - te mają inne priorytety na myśli.

    > Pytanie co w ten zestaw wchodzi - powinien byc pasek, zazwyczaj jakas
    > rolka napinacza, czasem kola zebate - ale po co je wymieniac, jesli dobre,
    > czasem pompa wody - i tu juz roznie bywa - uszczelki w niej wieczne nie
    > sa, 100kkm wytrzyma, 200 byc moze nie ...

    Sprawdź - tu jest nawet tańszy, $275 + wysyłka:
    http://www.ebay.com/itm/181900354525