  • 21. Data: 2011-11-01 15:43:36
    Temat: Re: Kupiłem opony całoroczne
    Od: megrims <m...@i...pl>

    ..- -- .. . ... --..
    - .. - .- .-- .
    -.. --- -... .-. --.. . ..--..

  • 22. Data: 2011-11-01 15:57:58
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

    > Ja tam namawiać nie będę, ale tak samo. Cztery lata już jeżdżę tak po
    > mieście i jak widać żyję. Zakopać się też mi nigdy nie udało.

    Bo zakopują się miszczowie kierownicy na zimówkach Jak znasz ograniczenia to
    nie piłujesz żeby wyślizgać do lodu pod kołami. Po nieudanej próbie pokonania
    zaśnieżonego kawałka drogi na zimowych oponach, jedynce i gazie na maksa.
    Miszcz kierownicy dochodzi do wniosku że jak on nie dał rady na zimówkach to
    na wielosezonowych nikt nie ma szans. A to Tisznerowska gówno prawda.

  • 23. Data: 2011-11-01 16:02:10
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    > Jak spadnie wiÄ&#65533;cej Ĺ&#65533;niegu to sobie wiele "prawdziwych" zimĂłwek
    teĹź nie
    > radzi.

    Opony to może i by sobie poradziły. Kierowcy sobie nie radzą.

  • 24. Data: 2011-11-01 16:02:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Tuesday, November 1, 2011, 3:43:36 PM, you wrote:

    > ..- -- .. . ... --..
    > - .. - .- .-- .
    > -.. --- -... .-. --.. . ..--..

    Ale dlaczego titawę? Co to ma wspólnego z tematem?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-11-01 16:53:19
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-01 15:57, kogutek pisze:
    > Po nieudanej próbie pokonania
    > zaśnieżonego kawałka drogi na zimowych oponach, jedynce i gazie na maksa.

    Noo, w lutym na Nawigatorach II objechalem tylnonapedowcem dwoch
    miszczów pilujacych na maksa przednimi kołami w swieżym sniegu góra 20
    cm głebokim :->

  • 26. Data: 2011-11-01 16:59:26
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-01 16:02, kogutek pisze:

    > Opony to może i by sobie poradziły. Kierowcy sobie nie radzą.

    To też :) Ale mam taką jedną górkę, gdzie na Michelin Alpin wyjeżdżałem
    bez problemu, nawet jak dzieciaki pojeździły tam wcześniej na sankach, a
    obecne Uniroyale dadzą radę tylko z dużego rozpędu, co nie zawsze jest
    możliwe. Podobnie na mojej wąskiej uliczce często mijając się z innym
    autem na Michelinach wjeżdżałem w zaspy i wyjeżdżałem z nich bez
    problemu, a teraz na Uniroyalach już taki kozak nie jestem (spróbowałem
    raz - wprawdzie wyjechałem ale już więcej nie ryzykuję).

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 27. Data: 2011-11-01 17:44:27
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Papkin" wrote:
    > peugeot 308 smierdzi nawet po kilku latach tak ze mam odruch wymiotny

    Clio waliło klejem od nowości przez jakieś 5 lat. Pewnie dlatego,
    że francuzi mają popuste nosy, za dużo cebuli, czosnku, żab i perfum
    zamiast prysznica. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 28. Data: 2011-11-01 18:23:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > ...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
    > się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

    A nie dałeś tyle co za 2 komplety np. zimówek i letnich?
    Bo takie ceny widywałem za niezłe całoroczne.

  • 29. Data: 2011-11-01 18:27:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > zimowka w zime: 30kkm
    >Daj spokoj, 100tyś spokojnie da sie zrobić.

    Nie da się, bo się za bardzo zestarzeją.
    Moje auto ma 85 kkm, na dwóch kompletach opon - oba są do wymiany już.

  • 30. Data: 2011-11-01 19:19:44
    Od: Fishman <a...@m...pl>

    W dniu 2011-11-01 11:52, to pisze:
    > ...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
    > się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

    Użytkowałem przez trzy lata Navigatory 2 w Matizie.
    Na śniegu - całkiem niezłe, w zasadzie jak zimówki.
    Na suchym - znośnie. Trochę lepiej niż typowe zimówki, choć też zużywają
    się szybciej niż letnie.
    Na mokrym - słabizna. Każde ostre hamowanie kończy się jazdą jak na łyżwach.
    Ze względu na ten mankament, raczej drugi raz bym się na nie nie
    zdecydował, choć gdyby trafiły mi się całoroczne dobrze trzymające się
    mokrej drogi, to z pewnością bym je kupił.

    Fishman