  • 61. Data: 2011-11-03 10:16:30
    Temat: Re: Kupiłem opony całoroczne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fishman" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-11-01 19:37, J.F. pisze:
    >Może to brak ABS-u i mocne hamulce z przodu, ale koła momentalnie mi
    >się blokowały na mokrym i łapały aquaplaning.

    Nie ma obowiazku wciskac do oporu na sliskim :-)
    Ale u mnie nawet ABS sie rzadko wlacza.

    >A takich co by dobrze jechały na lodzie to jeszcze nie spotkałem ;)

    No i dlatego nie jestem calkiem pewny tej opinii - brak mi porownania
    z dobrymi zimowkami w tych samych warunkach.

    J.

  • 62. Data: 2011-11-03 10:57:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Nov 2011 10:13:15 +0100 osobnik zwany J.F wystukał:

    > Choc praktyke mam odwrotna - to zadna sztuka pojezdzic po dobrze
    > utrzymanych drogach w Alpach, znacznie gorzej jest na nieutrzymanych
    > wroclawskich poboczach.
    > Na szczescie u nas rzadko jest prawdziwa zima :-)

    po asfalcie to żadna sztuka. Mieliśmy chałupę 6km leśną drogą od szosy.
    Zero asfaltu :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2011-11-04 13:39:43
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Do miasta pewnie sie sprawdza... ale swego czasu kolega tez sobie kupil
    caloroczne i po tym jak pewnego razu zjechal z dorgi do rowu na
    zatrzymanych kolach szybko zaopatrzyl sie w zimowe :)

  • 64. Data: 2011-11-04 19:52:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Do miasta pewnie sie sprawdza... ale swego czasu kolega tez sobie kupil
    > caloroczne i po tym jak pewnego razu zjechal z dorgi do rowu na
    > zatrzymanych kolach szybko zaopatrzyl sie w zimowe :)

    i myslisz, ze jakby wtedy, w tej samej sytuacji i prędkości miał zimówki, to
    na 100% nie wjechałby do rowu?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 65. Data: 2011-11-04 20:14:22
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2011-11-01 13:39, TheWarAgainstTerror pisze:

    > i dobrze, od lat mam w mieście navigatory i nie potrzeba mi nic innego w
    > tym temacie

    Kupiłem w tym roku navigatory, mam nadzieję że bedzie dobrze :)

    Tomek

  • 66. Data: 2011-11-04 20:42:05
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2011-11-04 13:39, Konrad L pisze:
    > Do miasta pewnie sie sprawdza... ale swego czasu kolega tez sobie kupil
    > caloroczne i po tym jak pewnego razu zjechal z dorgi do rowu na
    > zatrzymanych kolach szybko zaopatrzyl sie w zimowe :)

    Mój znajomy jeździł 10 lat na calorocznych i nic mu się nie stało. Kupił
    nowe zimowe i wjechał do rowu.

    Tomek