  • 1. Data: 2011-11-01 08:28:44
    Temat: Wszystkich Śniętych
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Czy podjazd pod cmentarz kwalifikuje się do takiego samego
    zwolnienia z przepisów, jak przywiezienie bułek do sklepu?

    Spacerowaliśmy sobie wczoraj z rodziną między cmentarzami
    w Warszawie. Szliśmy gen. Maczka w stronę Powązek. Cały pas
    został przeznaczony na parking i wyraźnie oznakowany. Oczywiście
    Łosie nie mogą zostawić auta na asfalcie, tylko wszyscy muszą
    wjechać na trawnik. Podjeżdża kolejny i oczywiście też musi
    się wdrapać na krawężnik i zaorać część trawnika, żeby tył też
    się wciągnął. Autko to demonstracyjna nowa Astra, na blachach WD,
    cała oklejona naklejkami promocyjnymi i reklamą salonu
    na Rudnickiego (800 m od opisywanego cmentarza). Koleś wysiada
    z kobietą i dwójką chłopaczków (~4-7 lat). Pytam się go, czy nie może
    normalnie stanąć na jezdni, tylko musi orać trawnik? "...ale
    wszyscy tak stają" Zatem pytam czy w głowę też by sobie strzelił,
    jakby wszyscy strzelali... "być może". Mam nadzieję, że ci chłopcy
    mają jeszcze jakieś inne (lepsze) wzorce.

    PS. Pod cmentarzem tak wszystko zastawione straganami ze zniczami
    i wiązankami, że normalnie się przejść nie dało. Stawali nie tylko
    wzdłuż chodnika, ale w niektórych miejscach i w poprzek. Z wózkiem
    trzeba było jednym kołem po trawniku jechać, żeby to ominąć.

    PS2. Jak w niedzielę jechałem do Leclerca na zakupy, to widziałem
    SM fotografującą samochody na tyłach cm. Wawrzyszewskiego. Wczoraj
    też sporo Policji i SM w okolicach cmentarzy... jednak nagle o 18
    wszyscy zniknęli. Tak to właśnie działa.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 2. Data: 2011-11-01 09:14:40
    Temat: Re: Wszystkich Śniętych
    Od: btn <w...@b...pl>

    Panie, co Pan poradzisz. Już się tak utarło w narodzie, że jak jest WŚ
    to muszą być stragany uginające się od zniczy i waty cukrowej a
    samochody jakby mogły to by pod sam grób wjechały.

  • 3. Data: 2011-11-01 09:25:17
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Panie, co Pan poradzisz. Już się tak utarło w narodzie, że jak jest WŚ to
    > muszą być stragany uginające się od zniczy i waty cukrowej a samochody
    > jakby mogły to by pod sam grób wjechały.

    Jak by mogli to by zaparkowali na grobie sąsiada. Dużo lepiej i przyjemniej
    jest odwiedzić grób przed albo po 1/11.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2011-11-01 10:48:29
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Rychu wrote:
    > Czy podjazd pod cmentarz kwalifikuje się do takiego samego
    > zwolnienia z przepisów, jak przywiezienie bułek do sklepu?

    We Wroclawiu chowali jakiegos waznego solidarnosciowca (Grabiszynski cmentarz),
    przyjechalo duzo notabli, znajomych krolika i moze gapiow. Gdzie parkowali
    jesli pod tym cmentarzem jest moze 30miejsc prakingowych? Wjechali do praku vis
    a vis i parkowali na rabatkach kolorowych kwiatow(!!!) przy sciezkach.
    Zgloszono to do straszakow miejskich ktorzy zabezpieczali ta imprezke i co? NIC
    (wg gazety). Takze mozna parkowac w srodku parku i to na rabatkach o ile jedzie
    sie na pogrzeb kogos waznego i znanego.

  • 5. Data: 2011-11-01 12:10:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Nov 2011 09:25:17 +0100, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> wrote:

    >Dużo lepiej i przyjemniej
    >jest odwiedzić grób przed albo po 1/11.

    Dokładnie. Ja byłem w sobotę, na Cmentarzu Północnym w Warszawie. Bez
    problemu dojechałem pod sam cmentarz, zaparkowałem na _pustym_
    parkingu pod samą prawie bramą. Ale żeby nie było zbyt różowo, to
    pełno było właśnie aut zaparkowanych na trawnikach. Bo za parking
    trzeba zapłacić 8 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-11-01 12:19:24
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kqkva75n852c5q73hf9pjrja7jh47ooqns@4ax.com...

> [...]
    > parkingu pod samą prawie bramą. Ale żeby nie było zbyt różowo, to
    > pełno było właśnie aut zaparkowanych na trawnikach. Bo za parking

    Niby 8 PLN, ale normalnie można parkować za darmo ;/ Tak, wiem że się
    czepiam ale polityka wyciskania każdego grosza "bo ludzie i tak przyjadą"
    nie jest zbyt miła.

    PS: z tegorocznej akcji znicz ilość pijanych jest tak samo duża jak zwykle
    :/ Dzisiaj (OIDP) podali, że zginęło ok 50 osób w kilkuset wypadkach :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2011-11-01 12:19:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Nov 2011 08:28:44 +0100, Rychu napisał(a):
    > Czy podjazd pod cmentarz kwalifikuje się do takiego samego
    > zwolnienia z przepisów, jak przywiezienie bułek do sklepu?

    Zalezy z czym - znicze dzis to chyba bardziej poszukiwane niz bulki w
    sklepie.
    A jakbys tak poniosl trumne kilometr to ciekawe co bys mowil.

> [...]
    > wjechać na trawnik. Podjeżdża kolejny i oczywiście też musi
    > się wdrapać na krawężnik i zaorać część trawnika, żeby tył też

    No coz, dawno temu za komuny mowilo sie ze na Zachodzie to sieja trawe
    wszedzie, a po roku patrza gdzie nalezy chodnik polozyc.
    Widac w Anglii nie byli, ale cos w tym jest - zachod jest teraz i u nas, a
    ciagle jakos nikt sie nie zastanawia czy w danym miejscu ma byc trawa,
    chodnik czy parking.

> [...]
    > wzdłuż chodnika, ale w niektórych miejscach i w poprzek. Z wózkiem
    > trzeba było jednym kołem po trawniku jechać, żeby to ominąć.

    Jakze to trzeba bylo ? nie dalo sie podniesc wozka i przeniesc nad
    trawnikiem :-P
    Albo zawrocic, skoro przejscia nie bylo ? Albo po SM zadzwonic, zeby
    udroznili chodnik ? Albo do Anglii pojechac :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-11-01 12:29:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Nov 2011 12:19:24 +0100, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> wrote:

    >Niby 8 PLN, ale normalnie można parkować za darmo ;/ Tak, wiem że się
    >czepiam ale polityka wyciskania każdego grosza "bo ludzie i tak przyjadą"
    >nie jest zbyt miła.

    Ale tak jest co roku, od wielu lat. Ale 8 zł to i tak mniej, niż ew.
    mandat za parkowanie na trawniku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-11-01 13:28:04
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hvlva7tpo3vsodne2n7gfojearl0hd9j27@4ax.com...

    > Ale tak jest co roku, od wielu lat. Ale 8 zł to i tak mniej, niż ew.
    > mandat za parkowanie na trawniku.

    True, true... :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2011-11-01 15:05:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-01 12:29, jerzu pisze:

    > Ale tak jest co roku, od wielu lat. Ale 8 zł to i tak mniej, niż ew.
    > mandat za parkowanie na trawniku.

    I pewnie mniej niż się wyda na bilety zbiorkomowe dla całej rodziny,
    chcącej dojechać na cmentarz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl