  • 1. Data: 2011-11-01 11:52:23
    Temat: Kupiłem opony całoroczne
    Od: to <t...@x...abc>

    ...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
    się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

    Koniec przekazu.

  • 2. Data: 2011-11-01 12:01:14
    Temat: Re: Kupiłem opony całoroczne
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > ...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to
    > będzie
    > się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.
    >
    > Koniec przekazu.

    Kupiłem maskotkę zapachową do auta używanego w zasadzie w mieście. Tak
    śmierdziała, że wywaliłem do pierwszego napotkanego śmietnika a miała
    być "new car" - noooo...jeśli teraz nowe auta tak śmierdzą, to
    współczuję wszyskim posiadaczom salonowych aut :)

    -.- --- -. .. . -.-.

  • 3. Data: 2011-11-01 12:05:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > być "new car" - noooo...jeśli teraz nowe auta tak śmierdzą, to
    > współczuję wszyskim posiadaczom salonowych aut :)

    .--. .-. --.. . -.- .- --.. ..- .-.-.-

    ;)

  • 4. Data: 2011-11-01 12:10:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Nov 2011 10:52:23 GMT, to napisał(a):
    > ...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
    > się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

    W miescie trudno sprawdzic, chyba ze Zakopane, BB, albo Szczecin :-)

    Pojedz w gory ... albo ustawmy jakies przeciaganie liny na parkingu.

    J.

  • 5. Data: 2011-11-01 12:12:14
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

> [...]
    > być "new car" - noooo...jeśli teraz nowe auta tak śmierdzą, to
    > współczuję wszyskim posiadaczom salonowych aut :)

    Też miałem coś takiego, ale nie była to maskotka, tylko makietka
    głośniczka. Trafiła w to samo miejsce, co Twoja maskotka. Cuchnęła
    mieszanką chińskiego plastiku i mydełka do kibla.

  • 6. Data: 2011-11-01 12:13:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin J.F.

    > W miescie trudno sprawdzic, chyba ze Zakopane, BB, albo Szczecin :-)
    > Pojedz w gory ... albo ustawmy jakies przeciaganie liny na parkingu.

    Ale to jest auto do miasta, więc po co mam je sprawdzać w górach? ;) Jak
    się będą sprawdzać w mieście, to w zupełności będzie mnie to
    satysfakcjonowało. ;)

  • 7. Data: 2011-11-01 12:47:22
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 1, 12:10 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W miescie trudno sprawdzic, chyba ze Zakopane, BB, albo Szczecin :-)
    >
    > Pojedz w gory ... albo ustawmy jakies przeciaganie liny na parkingu.

    Masz na mysli ze nie widac roznicy miedzy zimowka a caloroczna w
    miescie?
    Chyba wlasnie o to chodzi.
    Skoro nie widac roznicy to oszczedzamy na wymianach.
    Tylko ciekawi mnie ich trwalosc.

    zimowka w lato: 20kkm
    zimowka w zime: 30kkm
    letniowka w lato: 30kkm
    letniowka w zime: ???
    caloroczna w lato: ???
    caloroczna w zime: ???

    Jak kszaltuje sie ich trwalosc?

  • 8. Data: 2011-11-01 12:53:25
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > zimowka w lato: 20kkm
    na jednych zrobiłem 55tyś i wiecej niz pol bieżnika jest.

    > zimowka w zime: 30kkm
    Daj spokoj, 100tyś spokojnie da sie zrobić.

    > letniowka w lato: 30kkm
    Zalezy jak kto jezdzi ale 80-100tys to srednia w tym kraju na opony.

    > letniowka w zime: ???
    Jeszcze dłuzej o ile auto bedzie dalej w całości :)

    > caloroczna w lato: ???
    > caloroczna w zime: ???
    Nie jeżdze, siostra miała w seicento i po roku brak zuzycia,
    przynajmniej mniej niz 1mm.

  • 9. Data: 2011-11-01 12:58:14
    Od: to <t...@x...abc>

    begin ptoki

    > Skoro nie widac roznicy to oszczedzamy na wymianach.

    ...a przede wszystkim oszczędzamy sobie trochę zachodu dwa razy w roku w
    postaci targania opon, intelektualnych dysput z gumiarzami itp.

    > Tylko ciekawi mnie ich trwalosc.

    To jest dla mnie kolejny argument na plus. Auto używane w mieście robi
    relatywnie małe przebiegi, więc w przypadku dwóch kompletów opon szybciej
    zużyją się one "wiekowo" niż "bieżnikowo".

  • 10. Data: 2011-11-01 12:59:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin BearBag

> [...]
    > Zalezy jak kto jezdzi ale 80-100tys to srednia w tym kraju na opony.

    > Jeszcze dłuzej o ile auto bedzie dalej w całości :)

    To auto o którym mówię zrobiło 110 tys. w 8 lat. Letnie nadają się już do
    wyrzucenia, na zimówkach można by jeszcze trochę pojeździć, jeśli ktoś
    lubi ośmioletnie opony zimowe. ;)