  • 151. Data: 2012-06-26 21:52:04
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:jscs8q$4pf$3@mx1.internetia.pl...

    > Pewnie dlatego że nie montują marketowych :P

    Wlasnie o to chodzi, ze jak wymienialem na dobre firmowe, to tez tyle nie
    wytrzymywaly, co fabryczne.

    --
    Axel

  • 152. Data: 2012-06-26 22:10:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Raczej pol roku. Lub calkowite wyladowanie.

    Chyba pół tygodnia.

  • 153. Data: 2012-06-26 22:12:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Nie potrzebuję 100Ah, ale jak chcesz to możesz dać za niego dwa razy.

    Masz na myśli zapłatę w naturze?

  • 154. Data: 2012-06-26 22:14:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 21:52, Axel pisze:
    > Wlasnie o to chodzi, ze jak wymienialem na dobre firmowe, to tez tyle
    > nie wytrzymywaly, co fabryczne.

    A jakie firmowe montowałeś? Akurat nie mam zastrzeżeń jeśli chodzi o Vartę.

    --
    Pozdr.

  • 155. Data: 2012-06-26 22:20:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > A ten prad ladowania to jaki ma byc ? Bo zeby pilnowac, to trzeba
    > wiedziec co ..

    Mnie pytasz? To nie ja pilnuję. :>

  • 156. Data: 2012-06-26 22:25:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 22:12, to pisze:
    > Masz na myśli zapłatę w naturze?

    To już pytanie do Bazarnika co miał na myśli :)

    --
    Pozdr.

  • 157. Data: 2012-06-26 23:19:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > To już pytanie do Bazarnika co miał na myśli :)

    OK, więc czekamy na Bazarnikową odpowiedź.

  • 158. Data: 2012-06-26 23:28:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przembo

    > Wiesz, wydawało mi się że znam rynek, teraz wiem że bładziłem,
    > przepraszam.

    Jeszcze nie raz zbłądzisz, synu.

  • 159. Data: 2012-06-27 00:01:09
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-06-26 18:13, Artur Maśląg wrote:
    > (...)

    > Litości - kto szuka akumulatorów 100Ah w marketach i próbuje ich używać
    > jako argumentu przeciw tanim akumulatorom w typowych wielkościach
    > i pojemnościach?

    A dlaczego mam nie spojrzeć na cenę, jeśli jest wystawiony na półce
    (85-90Ah?

    >>> 100Ah mozliwe ze nie bylo - niechodliwy towar :-) Ale 70-80 to sie

    > LOL - 100Ah do samochodu osobowego?

    Faktycznie LOL na temat Twojej ignoracnji - producent zamontował 90,
    widzisz coś w tym dziwnego ? Najwyraźniej masz wyjątkowo blade jest
    Twoje pojęcie co montuje się w samochodach.

> [...]
    > momentu.Minęły czasy, kiedy akumulator był dobrem luksusowym,
    > bywał permanentnie niedoładowany itd. Przy normalnej eksploatacji
    > i sprawnym samochodzie to pad akumulatora=jego wymiana. Od ręki,
    > szybko i sprawnie. Jak ktoś ma sklepik po ręką - kupi tam, jak
    > ma większy market (czy bardziej specjalizowany motoryzacyjnie)
    > to pójdzie tam i za 5 minut samochód jest sprawny. Na alledrogo
    > to już nie warto szukać takich okazji, ponieważ ani tanio, ani
    > szybko. Znaczy na drugi dzień kurier może być z akumulatorem,
    > ale to nie to samo co za godzinę sprawny samochód.

    Twoje opowieści świadczą jedynie o sposobie użytkowania i sprawności
    technicznej Twojego samochodu - np. padające z dnia na dzień akumulatory.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 160. Data: 2012-06-27 00:16:22
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-06-26 18:33, J.F wrote:

    > Ale mowa o 100Ah ?

    Patrzyłem na to co zbliżone pojemnościa do zamontowanego orginalnie (90Ah)

    >>> 100Ah mozliwe ze nie bylo - niechodliwy towar :-) Ale 70-80 to sie

    > Ale czy probowales kupic 80 z marketu i przeliczyc na koszt jednego roku
    > uzytkowania ? :-)

    Ale właśnie w markecie, te 80Ah wcale tanie nie były.

    > Widac to nie sa Ah z worka na wage sprzedawane ... a moze upust za hurt :-)

    Pewnie tak ;-)

    > Z tym ze na ceneo widze Future 100Ah od 445 zl.

    Mogę pokazać rachunek :-) W innym miejscu były po 410, 420 - oczywiście
    wszystko na miejscu.

    http://autowanda.pl/?page=shop/flypage&product_id=14
    0&category_id=35

    > To w zasadzie takie dwie 50 no name moga byc tansze :-)

    Ale nie zmieszczą się w standardowy uchwyt a setka pasuje w sam raz :-)

    > A ja chce wydac tyle ile trzeba, a nie wiecej.
    > Owszem, 100Ah mi sie do samochodu nie zmiesci, wiec pewnie jestem
    > ograniczony do 80.

    No nie popadajmy w jakieś skrajności :-) Przy standardowym 55 to 65-70
    można wsadzić o ile kształtem pausje. Ja napewno nie montowałbym
    mniejszego niż zaleca producent.

    > A 45 tez zapala ... to co, kupic te 80 ?

    Rozważająć hipotetycznie, to zależy za ile jeden i drugi da się kupić -
    różnice wyjdą po dłuższym postoju i/lub większym mrozie. Czy warto ? Tak
    dużego pewnie bym nie wsadził...

    > Kwota moze byc w sumie dowolna, tylko ze jak taki dziwny jestem, ze jak
    > jak mam wybor, to chce wiedziec co ja bede z tego mial jak kupie ten
    > drozszy .. i ogolniki mnie nie przekonuja :-)

    Powiem jak sprawa wyglądała u mnie: akumulator orginalny 90Ah miał już
    10lat, jego starość objawiała się:
    - przy mrozach -20 do -30 - około sekundowym zawachaniem od przekręcenia
    kluczyk do rozpoczęcia kręcenia silnikiem - kręcenie też raczej powolne
    + zaświeceniem kontrolek ABS, DSC itp... widać, spory spadek napięcia.
    Silnik odpalał po jednym dwóch obrotach, ale prawdopodobnie kolejnej
    próby odpalenie mogło by już nie być.
    - Dodatkowo widać było iż ma już niezbyt wielki ułamek orginalnej
    pojemności.

    czne-dyski-prosto-z-chin

    > Czyli w dodatku kupujemy Bosch lub Varte u autoryzowanego dystrybutora,
    > bo inaczej skad mozna wiedziec ?

    Hmm.. jeśli dostajesz orginalną kartę gwarancyjnę + kupujesz w normalnym
    sklepie ? Chyba mała szansa na jakieś "niewypały"

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik