  • 91. Data: 2012-06-25 22:08:47
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Kupiłem kiedyś Centrę+ w ASO. Zaplaciłem majątek. Z trudem przetrwała
    > gwarancję, ostatecznie padła krótko po niej.

    Czy Centra jest jakimś światowym liderem, wyznaczającym technologiczne i
    jakościowe trendy żeby płacić za nią więcej niż za marketowy chłam??

    --
    Pozdr.

  • 92. Data: 2012-06-25 22:15:21
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .
    > begin Agent

    > Tyle, że ja mam rację, a on nie. :D

    A no to w takim przypadku nie ma o czym dyskutować.

  • 93. Data: 2012-06-25 22:17:07
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .
    > begin Agent

    > Widzę, że znasz bardzo wpływowych ludzi! A może załatwi Ci używaną oponę
    > do stara? Albo choinkę o zapachu kokosowym do malucha?

    Wszystko z Tobą w porządku?

  • 94. Data: 2012-06-25 22:19:37
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .
    > begin Agent

    > Bo wytrzyma dłużej niż Twój, za który przepłaciłeś. :>

    Szkoda czasu na Ciebie.

  • 95. Data: 2012-06-25 22:21:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 22:08:47 +0200, DoQ napisał(a):

    > Czy Centra jest jakimś światowym liderem, wyznaczającym technologiczne i
    > jakościowe trendy żeby płacić za nią więcej niż za marketowy chłam??

    No wiesz - potrafila robic porzadne akumulatory.
    Wielkiej filozofii w tym nie ma ... ale trzeba chciec :-)
    A nie wiadomo czy im sie nadal chce.

    No teraz to jest Exide - czyli jedna z uznanych swiatowych marek.

    J.

  • 96. Data: 2012-06-25 22:21:54
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Czy Centra jest jakimś światowym liderem, wyznaczającym technologiczne i
    > jakościowe trendy żeby płacić za nią więcej niż za marketowy chłam??

    napewno jest w zdecydowanej czolowce jesli chodzi o wygorowana cene.

  • 97. Data: 2012-06-25 22:23:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Monday, June 25, 2012, 10:08:47 PM, you wrote:

    > Czy Centra jest jakimś światowym liderem, wyznaczającym technologiczne i
    > jakościowe trendy żeby płacić za nią więcej niż za marketowy chłam??

    Kiedyś była znana z jakości.

    Dwie godziny temu wykręcałem Centrę z samochodu sąsiada. Nagła
    smierć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 98. Data: 2012-06-25 22:23:39
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .
    > begin Agent

    > Powiem Ci w tajemnicy, że napisałem ten post zanim go w ogóle włożyłem do
    > auta. :>

    Dobrze że nie napisałeś zanim go kupiłeś.

  • 99. Data: 2012-06-25 22:25:48
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Apokalipsa normalnie. Po zakupie taniego akumulatora pewnie
    > kury przestają się nieść w promieniu 30 kilometrów...

    Nie no kura przestała dziobać przed zakupem taniego akumulatora

  • 100. Data: 2012-06-25 22:26:29
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Dobrze że nie napisałeś zanim go kupiłeś.

    tego bym nie wykluczal w jego przypadku.