    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5120f849$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <51210dde$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Date: Sun, 17 Feb 2013 18:33:11 +0100

    Cavallino wrote:

    > Ale Olszyna to jedno z głównych przejść, Łęknica też wyższej
    > kategorii niż Rosówek.

    Myślę, że tu akurat działa właśnie informacja medialna
    (zupełnie błędna - na podstawie takiej informacji medialnej
    kiedyś zwykły z drogówki chciał mi wlepić za prędkość,
    bo uważał, że mam poza zabudowanym jechać 70km/godz)
    i czy to celnik czy inny strażnik to on coś słyszał, że mógłby się
    przyczepić, to się czepia. Są przejścia z ograniczeniem znakiem zakazu, ale
    jak ktos wie co ten znak oznacza, to postawi na swoim.
    Nie miałeś argumentów, to Cię przepchnęli.
    Ja jak nie znałem przepisów, to żeby przejechać
    (zupełnie legalnie) musiałem skorumpować aparat.