  • Data: 2011-09-05 21:13:04
    Temat: Re: Kupić AM czy nie kupić
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 12:59:42 +0200, ATT napisał(a):
    > aktualizacje pojawiają się na bieżąco, obecnie darmowa mapa juz jest rowniez
    > calkiem dokladna
    > http://ump.waw.pl/

    A jak z pokryciem ?
    Bo owszem, miejscami dobra, czasami znakomita (kiedy u konkurencji pojawi
    sie AOW ?), a miejscami jednak biale plamy. Amatorski produkt - nie mozna
    miec do nikogo pretensji

    Nie wiem jak na garminach, ale na pececie pod mapsource miala swoje narowy,
    np trasy z wroclawia do Gdanska nie potrafila zaplanowac.

    > są do garmina swietne mapy TOPO mapy, z szlakami gorskimi

    Bardzo sie koledze przydadza w samochodzie :-)

    > Będąc na wakacjach, wybierasz punkty historyczne i wskazuje ci najblizsze
    > wOkolicy
    > w ten sposob zwiedziłem 3Miasto, swietnie poprowadzila mnie do westerplatte
    > wpisalem najkrotsza trasa, prowadzil przez osiedla, w 25min dojechalem,
    > spowortem dalem szybka trasa przez obwodnice i stalem w korkach ponad 2
    > godziny :)

    To raczej kwestia szczescia, i TMC i wspomagania on-line.

    J.