  • 41. Data: 2010-04-27 11:41:05
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > Fajny masz kalkulator, Kazio?

    Pan Kazio.

    > Nie wiem, nie byłem u Ciebie ;-)

    Ten akurat fotel nie jest wolny, pies na nim spi.
    Mowilem o tym drugim.

    KJ

  • 42. Data: 2010-04-27 11:44:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-27, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > "zeby nie zapierdalac, lub zapierdalac z glowa"

    Widze ze lubimy sie przypierdalac. "Zapierdalac z glowa" mialo
    znaczyc tyle zeby wiedziec gdzie dac spokoj. Teraz zaluje ze
    w ogole rozpoczalem ten watek. Wyszlo z tego niewiadomoco a nie
    to co mialo wyjsc, zreszta o tym juz napisal KJ.

    > ...że mógłby to raz opisać jasno i klarownie, a na raty, jak w
    > brazylijskim serialu, po 2 zdania rzucone półgembkiem.

    Opisalem to jak najjasniej moglem. To co zapamietalem. Przepraszam
    ze nie byla to profesjonalna analiza wypadku czym przyczynilem sie
    do niezadowolenia szanownych precli.

    > Jakieś owszem. A mogą być bez płytkiego moralizatorstwa w zestawie?

    Plytkie moralizatorstwo to wg. mnie "idzie wiosna, beda warzywa".
    Skoro dla Ciebie "Daje do myslenia, uwazajcie" to plytke
    moralizatorstwo to ja pytam sie, jakie wg. Ciebie jest to glebokie
    moralizatorstwo?

    No chyba ze prawo do moralizowania na tej grupie maja jedynie
    stare precle. Na pewno nie brakuje tu moralizatorow typu
    "kupiles mocne moto? zaboli napewno, oby mocno nie bolalo" bo o tym
    sie przekonalem sam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2010-04-27 12:17:21
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.04.2010 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    > ja pier...
    >
    > Wiecie dlaczego polowa Polski se na swoich forach robi jaja z precli ?

    Ja nie wiem, próbowałem się rozeznać w kilku forumach, ale ni w ząb nie
    mogę się połapać kto tam do kogo i łoczym pisze.

    > Wlasnie z powodu takich watkow i ich "samorozwoju".

    A to nie jest "sól tej grupy"?

    > AZ napisal co sie stalo, prosoto i jasno i chcial powiedziec tyle
    > zebysmy sie nie zachlystywali wiosna. Tyle i tylko tyle.

    No właśnie widzisz, zgadzamy się że czymś się musiał udławić. I wcale
    się nie będę upierał przy landrynku.

    > A teraz jest mnostwo mozgow ktore widzialy jeszcze mniej niz on, ale
    > podziela kazde slowo z jego posta na czworo zeby udowodnic... no w sumie
    > co chcecie udowodnic ? I czemu akurat AZ ?

    Może nie udowodnić, ale odrobinę wyluzować. A przekaz AZ był dość
    niejasny w odbiorze. Chwali mu się oczywiście że się zatrzymał, starał
    się pomóc mimo ciemności.

    > Udowadniac to ewentualnie mozecie gosciowi od tej aprili ze umie/nie
    > umie/mial pecha bo sie wyjebal/mial farta bo nie zginal, wszystko
    > mozecie mu udowodnic, bo Wam nie odpisze.

    Chyba jednak nie rozumiem przekazu. Gdyby sam opisał przygodę to
    przecież nie po to aby pochylić się nad nim w milczeniu. Kolega AZ też
    raczej nie miał na celu wywołania chwili zadumy.

    > ja pier...

    I tak raz za razem? Gratulować, czy udawać że było niesłyszalne?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 44. Data: 2010-04-27 12:21:21
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    > On 2010-04-27 12:45:34 +0200, AZ <a...@g...com> said:
    (...)
    > Mam do powiedzenia to, że nie wiem ile gościu jechał, a mam lekką awersję
    > do określania prędkości "na oko" - to klasyczne kapelusznicze "czysta na
    > gumie" - bo silnik głośno ryczał.

    Przyszedł mi do głowy pomysł na eksperyment społeczny:

    Zamontować kamerę w motocyklu - jako dowód szybkości przejazdu.
    Umówić się z dziennikarzem. Jeden przejeżdża GŁOŚNO obok np. przystanku
    autobusowego, a drugi wypytuje ludzi, jak szybko - ich zdaniem - gość
    jechał.

    Po kilku (-dziesięciu) takich próbach - może dałoby się wyciągnąć jakieś
    konkretne wnioski co do wiarygodności świadków.

    Może temat zaciekawi kogoś z zacięciem dziennikarskim.

  • 45. Data: 2010-04-27 12:26:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kakmar pisze:

    > Chyba jednak nie rozumiem przekazu.

    Precle to miejsce gdzie gdzie forma jest ponad trescia.

    > I tak raz za razem?

    Tylko raz.
    Ale za to lubie w kolko o tym gadac.
    Jak to precel.

    :-)

    KJ

  • 46. Data: 2010-04-27 12:37:55
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"de Fresz"
    To napisz z praktyki szanowny kolego ile taka Aprilka ma tego skoku

    Z praktyki nie napisze bo nie interesuja mnie tego typu motocykle ale prawie
    w pelni regulowany 46 mm upside down z 16 cm skokiem i radialnie montowane
    zaciski Brembo na 32 cm tarczach nie bywaja montowane w motorowerach bo to
    raczej gorna polka.
    Ta zawiecha zapewne za chwile okaze sie marna imitacja zawieszen
    "prawdziwych motocykli" (ktore maja trylion fefnascie mm skoku i wymiane
    kola w czasie jazdy i odpala sie je z generatorow mocy jak F1) ale i tak
    jest nowoczesniejsza o generacje od zawiasu w KHI AZ'a czy moich motocykli
    (VTR ma chyba 8 cm skoku) a zarowno jemu jaki i mi parokrotnie udalo sie
    przejechac w calosci przez ten plac.
    BTW nawet tak dziadowskie zawieszenie jakie miala Teresa swietnie tam sie
    sprawowalo przy porownywalnych predkosciach ba nawet sprawialo frajde.
    Wiec watpie zeby wina lezala po stronie "pseudozawieszenia" w
    "pseudomotocyklu".

    Tytus z fabryki

    5064 (20100427) __________

  • 47. Data: 2010-04-27 12:38:53
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 27 Apr 2010 12:47:02 +0300, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    [...]
    > Wiecie dlaczego polowa Polski se na swoich forach robi jaja z precli ?

    Wiemy. Bo na usenecie siedzą stare pierdziele i jak ktoś przychodzi z
    generacji forumkowej to dostaje zjebki że:
    a) nie cytuje prawidłowo
    b) to nie forum
    c) ma zwaloną sygnaturkę
    itd.

    Stąd motocykliści nabijają się z motocyklowych precli z pl.rec.motocykle,
    żeglarze z żeglarskich precli z pl.rec.zeglarstwo itd. Każda nisza ma
    swoich precli. ;-)

    A poza tym polski usenet jest dla sofciarzy. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 48. Data: 2010-04-27 12:43:14
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.04.2010 AZ <a...@g...com> napisał/a:

> [...]
    > Skoro dla Ciebie "Daje do myslenia, uwazajcie" to plytke
    > moralizatorstwo to ja pytam sie, jakie wg. Ciebie jest to glebokie

    Napisanie/przypomnienie po prostu że danie w pałę na bardzo,
    nierównym może wywołać shimmy, i ewentualnie co Twoim zdaniem
    można na to poradzić.

> [...]
    > stare precle. Na pewno nie brakuje tu moralizatorow typu
    > "kupiles mocne moto? zaboli napewno, oby mocno nie bolalo" bo o tym

    Jest tyle samo warte co napisanie: uważajcie bo właśnie widziałem jak
    się ktoś wyjebał.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 49. Data: 2010-04-27 13:03:30
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-27 14:37:55 +0200, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> said:

    > Wiec watpie zeby wina lezala po stronie "pseudozawieszenia" w
    > "pseudomotocyklu".

    A gdzieś coś takiego napisałem? Ja tylko twierdzę, że nie ma się co
    nadmiernie ekscytować SuperMotowatością Dorsoduro, bo jest to wyrób
    SM-podobny (i bynajmniej nie twierdzę, że to "sprzęt do dupy"), zresztą
    jak większość pozostałych tzw. SM na rynku - to tak jakby Hajkę nazywać
    supersportem, a Multistradę endurakiem i takie przed nimi stawiać
    oczekiwania. Typowe szosówki mają skoku po 120-140, ta Aprilka (reszta
    podobnie) ma "aż" 160 mm, więc nie jest to wartość zmieniająca wyraźnie
    cokolwiek, w porównaniu z jakąś inną szosówką. Masa ~200 kg to też nie
    jest liga maszyn SM, genetycznie wywodzących się od krossów. Ale grunt
    to łykać niczym młode pelikany wymysły kreatywnych marketoidów.

    de Fresz

  • 50. Data: 2010-04-27 13:09:14
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "de Fresz"
    Ale grunt to łykać niczym młode pelikany wymysły kreatywnych marketoidów.

    No i mamy preclowa geneze wyjebki kolesia i wiadomo ,ze charczenie po
    lykaniu bylo.

    Tytus z fabryki

    5064 (20100427) __________