  • 1. Data: 2010-04-27 07:10:53
    Temat: Mlecznobiała lampa XF 650
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Pacjent:
    XF 650 '97
    Objaw:
    Lampa jest wewnątrz mlecznobiała (odbłyśnik i jakby szkło), coś ala "talk".

    Znalazłem jedną informację w sieci, ale bez konkretów, więc nie jestem
    pewny czy to zniszczony odbłyśnik czy ten typ tak ma?
    Ktoś miał z tym do czynienia? Czy odbłyśnik powinien być srebrny jak np.
    w aucie czy biały to w XF 650 normalny kolor...?
    Szkło wygląda jakby było "zakurzone" talkiem czy mąką ;) A na
    krawędziach odbłyśnika widać jakby drobinki pyłu. Czy to wypalony
    odbłyśnik? Niestety nie mam zdjęć.

    Dzięki z góry za konkrety!

    P.S. Amil i Tytus proszę nie zapeszać... ;) ;) ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-04-27 07:21:25
    Temat: Re: Mlecznobiała lampa XF 650
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    falco napisał(a):

    > Czy to wypalony
    > odbłyśnik? Niestety nie mam zdjęć.

    No. Ktos wladowal mocnom zarufkie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-04-27 09:30:02
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 27 Kwi, 09:10, falco <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Znalazłem jedną informację w sieci, ale bez konkretów, więc nie jestem
    > pewny czy to zniszczony odbłyśnik czy ten typ tak ma?

    W wolnej windzie zdarzalo sie, ze syf pakowal sie do srodka lampy (z
    tego co pamietam, u Misiaczka tak kiedys bylo). Szlo to rozebrac i
    wyczyscic, ale tak naprawde, rownie dobrze moze byc wypalone przez za
    mocna zarowke.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 4. Data: 2010-04-27 09:51:12
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    Lampa jest wewnątrz mlecznobiała (odbłyśnik i jakby szkło), coś ala "talk".

    Ewidentny objaw wybuchu zarowki wewnatrz reflektora...
    Prawdopodobnie nie da sie tego naprawic.

    Tytus z fabryki

    5064 (20100427) __________

  • 5. Data: 2010-04-27 20:05:21
    Temat: Re: Mlecznobia?a lampa XF 650
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2010-04-27 11:51, Tytus z fabryki pisze:

    > Ewidentny objaw wybuchu zarowki wewnatrz reflektora...
    > Prawdopodobnie nie da sie tego naprawic.
    Ewidetnie nie.
    Mialem to samo, w Windach po prostu ta lampa nie jest szczelna i
    odblysnik koroduje powierzchniowo (mimo, ze plastikowy) i ten pyl/talk
    to pozostalosci slabej jakosci materialu uzytego do pokrycia odblysnika.
    Metody naprawy dwie:
    a) wymienic na nowy.
    b) odkleic szybe reflektora od obudowy, umyc wyczyscic, zasprejowac na
    nowo odblysnik.
    Tylko do odklejanie to na cieplo i de li kat nie. Bo cholerstwo (znaczy
    obudowa) potrafi popekac.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2010-05-01 20:59:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    Dzięki za konkrety!
    Lampę bym jeszcze przebolał, bo po za tym moto w naprawdę wizualnie
    pięknym stanie, kilka drobnych rys bez znaczenia, malowany przedni błotnik.
    Byłem już praktycznie zdecydowany na zakup, ale po jeździe próbnej
    wyszedł "drobiazg", czyli przy kierowniku ustawionym na wprost koło
    minimalnie, ale jednak dostawało lewoskrętu... :( Właściciel zarzekał
    się, że nie był bity, ale w porównaniu do tego gdy byłem sam (Marcin
    jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc!!!) dziwnie zaczął się denerwować i
    czepiać, że "wciąż oglądamy, zamiast kupować".

    http://www.allegro.pl/item1013902766_suzuki_xf_650_f
    reewind_jak_nowy.html

    P.S. Do tego wszystkiego po drodze wypadła mi komóra, więc kolejne kilka
    stówek w plecy, klątwa jakaś czy jak... :(

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 7. Data: 2010-05-01 21:37:07
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"falco"
    ale po jeździe próbnej wyszedł "drobiazg", czyli przy kierowniku ustawionym
    na wprost koło
    minimalnie, ale jednak dostawało lewoskrętu...

    Oczywiscie lawa pomiarowa/podloze sprawdzone niwelatorem zostalo przed
    jazda...
    moja koza skubana ciagle nie moze sie zdecydowac raz ciagnie na lewo raz
    prawo...a czasem jak zyzgzak - kiedy zapomni mnie sie odpuscic amorka skretu
    :)
    zdecydowanie gadaj z Amilem - on zna sprzety ktore smigaja prosciutko -
    gdzie tory ponosa :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. rozwaliles mnie, jeszcze podaj jak minimalnego lewo skretu dostawalo -
    1m/km czy wiecej???

  • 8. Data: 2010-05-01 21:59:07
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > zdecydowanie gadaj z Amilem - on zna sprzety ktore smigaja prosciutko -
    > gdzie tory ponosa :)

    hehehe... Zapewne słyszałeś o przypadku w Wawie sprzed kilku lat gdzie
    omawiany pojazd przejechał (sam) pół miasta a do tego wiele razy
    skręcał... ;)

    W oglądaniu motocykli pomaga mi doświadczony kolega, który min. w
    zeszłym roku zjeździł pustynie Afryki i nie tylko...
    Polegam na jego opinii w ciemno, wziął moto na długą przejażdżkę a potem
    pokazał na placu, gdzie przetaczając moto z kierownikiem w linii moto
    jechało w bok skręcając już na 1-2 metrach... :(

    Nie wydam kupy kasy (dla mnie), jeśli ktoś kto zna się na 2 oo
    kategorycznie wskazuje mi, że coś może być nie tak, choćby dla innego to
    "normalka" !!!

    P.S. Jechało w moje lewo, czyli prawo kierownika, tu się walnąłem z
    "opisem"... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 9. Data: 2010-05-02 06:04:18
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "falco"
    Nie wydam kupy kasy (dla mnie), jeśli ktoś kto zna się na 2 oo
    kategorycznie wskazuje mi, że coś może być nie tak, choćby dla innego to
    "normalka" !!!

    Twoja kasa Twoj wybor - ale nigdy nie wydasz tej kasy na motur bo zaden nie
    przejdzie takiego testu pozytywnie - w sensie jazdy prosto a wynika to z
    praw fizyki. Jak nie wierzysz to podjedz do salonu i wez nowe moto i
    sprobuj - kazde bedzie skrecac.
    Nie neguje kwalifikancji kolegi ale chyba przesadzasz...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2010-05-02 06:31:35
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:
    > zaden nie przejdzie takiego testu pozytywnie - w sensie jazdy prosto a wynika
    > to z praw fizyki. Jak nie wierzysz to podjedz do salonu i wez nowe moto
    > i sprobuj - kazde bedzie skrecac.

    Chyba się nie zrozumieliśmy albo ja niedokładnie napisałem...
    Przy ustawieniu kierownika na wprost koło stało minimalnie skręcone. Aby
    jechać na wprost kierownik musiał być ustawiony w minimalnej, ale jednak
    kontrze.

    > Nie neguje kwalifikancji kolegi ale chyba przesadzasz...

    Ja nie szukam dziury w całym, dlatego rysy czy choćby wypalona lampa nie
    stanowiła problemu.
    Ale jeśli kumpel, który miał i ma kilka moto (bywał na Preclach) ;) i
    lata na nich po świecie mówi mi, że coś jest nie tak z danym sprzętem
    (pomijam drobiazgi!!!), to ja go odpuszczam.

    Po za tym wizualnie naprawdę bardzo, bardzo, bardzo ładny, zresztą
    właśnie z nim miałem do Ciebie podjechać, ale niestety u Właściciela
    bryndza z czasem, więc nie było jak się spotkać w Wawie... :(

    Jeden znajdzie 1 sprzęt i trafi perełkę a inny ma pecha, widać ja muszę
    swoje odpokutować...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175