    From: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ku przestrodze...
    Date: Tue, 27 Apr 2010 14:37:55 +0200

    Siemka

    ***"de Fresz"
    To napisz z praktyki szanowny kolego ile taka Aprilka ma tego skoku

    Z praktyki nie napisze bo nie interesuja mnie tego typu motocykle ale prawie
    w pelni regulowany 46 mm upside down z 16 cm skokiem i radialnie montowane
    zaciski Brembo na 32 cm tarczach nie bywaja montowane w motorowerach bo to
    raczej gorna polka.
    Ta zawiecha zapewne za chwile okaze sie marna imitacja zawieszen
    "prawdziwych motocykli" (ktore maja trylion fefnascie mm skoku i wymiane
    kola w czasie jazdy i odpala sie je z generatorow mocy jak F1) ale i tak
    jest nowoczesniejsza o generacje od zawiasu w KHI AZ'a czy moich motocykli
    (VTR ma chyba 8 cm skoku) a zarowno jemu jaki i mi parokrotnie udalo sie
    przejechac w calosci przez ten plac.
    BTW nawet tak dziadowskie zawieszenie jakie miala Teresa swietnie tam sie
    sprawowalo przy porownywalnych predkosciach ba nawet sprawialo frajde.
    Wiec watpie zeby wina lezala po stronie "pseudozawieszenia" w
    "pseudomotocyklu".

    Tytus z fabryki

    5064 (20100427) __________