  • 1. Data: 2010-04-26 20:27:00
    Temat: Ku przestrodze...
    Od: AZ <a...@g...com>

    Jak zwykle pojechałem wieczorem do sklepu po bułki i nie obyło się bez
    "atrakcji"...

    Dojeżdżam między samochodami do pl. Zawiszy w międzyczasie zaświeca
    się zielone, na pole position jakiś gość na moto, pozdrawiam i jadę
    lewym pasem. Gość cały czas trzyma moje tempo, 100m przed
    skrzyżowaniem Jerozolimskich a Żelazną/Lindleya zniknął mi w lusterku,
    wjeżdża na skrzyżowanie już przedemną - dużo szybciej, jeżdżę tam
    ostrożnie bo są tory i równo nie jest. Widzę, że gość fruwa,
    kierownica od ogranicznika do ogranicznika, chwila moment, kupa
    iskier, moto zatrzymuje się ok. 250m za skrzyżowaniem. Zatrzymuje się,
    awaryjne i biegnę do gościa, już jacyś ludzie się nim "zajęli", za
    pięknie to nie wyglądało gość charczał i się nie ruszał ale coś tam
    przytomny był. Ponoć w karetce załoga miała z nim kontakt. Pojechał na
    sygnale.

    Poszedłem jeszcze zgarnąć moto z jezdni - Aprilia Dorsoduro,
    supermoto. Lekkie to jak rower, bałbym się tym jechać. Powinno się
    wyklepać - pogięta kierownica, potrzaskany plastik na zadupku i
    rozwalony set z dźwignią zmiany biegów.

    Daje do myślenia, uważajcie.

  • 2. Data: 2010-04-26 20:51:28
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    AZ napisał(a):
    > ...]
    Dzisiaj w radiu klepali, że ledwo sezon się nie zaczął a juz
    23 ofiary śmiertelne w kraju.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-04-27 05:01:15
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "AZ"
    Jak zwykle pojechałem wieczorem do sklepu po bułki i nie obyło się bez
    "atrakcji"...

    Podgrzales goscia i to Twoja wina :)
    BTW SM niedalo rady na tych niewielkich wybojach???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2010-04-27 05:30:06
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 26 Apr 2010 23:27:00 +0300, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > pięknie to nie wyglądało gość charczał i się nie ruszał ale coś tam
    > przytomny był. Ponoć w karetce załoga miała z nim kontakt. Pojechał na

    Ta, wczoraj wracam do domu a moja byłą się do mnie odzywa na Jabberze że
    dzwoniła dziś po pogotowie dla motocyklisty miał wypadek na Alejach
    Jerozolimskich. Oczywiście 112 było zajęte i nie szło się dodzwonić a
    i na 999 trzeba było czekać dłuższy czas aż jakiś ludzki operator odbierze.

    (Na kursie pierwszej pomocy mówili, żeby w takim przypadku dzwonić na straż
    pożarną bo systemy dyspozytorów poszczególnych służb są połączone, więc też
    mogą wysłać karetkę, a tam mają największe moce przerobowe)

    W każdym razie facet oddychał jak przyjechała karetka, więc mam nadzieję
    że przeżyje.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 5. Data: 2010-04-27 06:04:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 22:51:28 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Dzisiaj w radiu klepali, że ledwo sezon się nie zaczął a juz
    > 23 ofiary śmiertelne w kraju.

    A Ty co tu robisz? ;)
    Zmotocyklowałeś się?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-04-27 06:35:32
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Leszek Karlik pisze:

> [...]
    > pożarną bo systemy dyspozytorów poszczególnych służb są połączone, więc też
    > mogą wysłać karetkę, a tam mają największe moce przerobowe)

    Potwierdzam, otrzymałem podobne informacje na kursie pierwszej pomocy.

    --
    ganda

  • 7. Data: 2010-04-27 07:08:43
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-26 22:27, AZ pisze:
    [...]
    > Daje do myślenia, uważajcie.

    ale co? do jakiego myslenia daje? ze mozna wyglebic na moto? wlasnie sie
    dowiedziales?

    PBNW

    --
    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2010-04-27 07:19:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-27, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:

> [...]
    > Jerozolimskich. Oczywiście 112 było zajęte i nie szło się dodzwonić a
    > i na 999 trzeba było czekać dłuższy czas aż jakiś ludzki operator odbierze.

    Policja tez jest fajna, zaraz po zdarzeniu przejezdzali obok, gosc na srodku
    jezdni 5 ludzi wokol niego, 200m dalej moto na boku, rzucili okiem nawet sie
    nie zatrzymujac i pojechali dalej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-04-27 07:42:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-27, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > Podgrzales goscia i to Twoja wina :)
    Ja tam wcale goscia nie podgrzewalem, ot jechalem sobie jak zasze tamtedy
    jezdze.
    > BTW SM niedalo rady na tych niewielkich wybojach???

    No jak widac nie bardzo. Nie wiem juz dokladnie jak to bylo, pozniej
    patrzylem na ulice to 20m za skrzyzowaniem byla czarna krecha.
    Podejrzewam tez ze gosc mogl za mocno odkrecic, uslizg, shimmy i
    pozamiatane. Jak patrzylem na moto to pachnialo jeszcze nowoscia...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-04-27 07:46:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-27, (pj) <j...@g...com> wrote:

    > ale co? do jakiego myslenia daje? ze mozna wyglebic na moto? wlasnie sie
    > dowiedziales?

    A do takiego zeby nie zapierdalac, lub zapierdalac z glowa. Gosc ewidentnie
    przegial no i efekty przegiecia bylo mi dane wczoraj ogladac.

    Ja jak sie wyglebilem to pozbieralem moje rzeczy, poogladalem ciuchy i
    pojechalem pospawac co peklo.

    --
    Artur
    ZZR 1200