  • 1. Data: 2010-04-25 23:26:34
    Temat: Jak pozdrowic policjanta [youtube]
    Od: Jakub Mikusek <m...@c...gmail>

    Oryginalnie:
    http://www.youtube.com/watch?v=h1hzJNhmlPg

    (sorry jak juz bylo - przegrepowalem archiwum pod kontem ale nie znalazlem
    linki)

    Zdruffko!
    J.

    --
    XV125 -> GN125 -> F650GS -> ?
    googletalk: jakub (at) mikusek (dot) org / gg: 3386899

  • 2. Data: 2010-04-26 06:49:17
    Temat: Re: Jak pozdrowic policjanta [youtube]
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=h1hzJNhmlPg
    >
    > (sorry jak juz bylo - przegrepowalem archiwum pod kontem ale nie znalazlem
    > linki)

    starsze od wegla ale za kazdym razem miska mi sie cieszy jak to widze:)
    swietne:P
    sir

  • 3. Data: 2010-04-26 22:56:27
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Uzytkownik "Michal Gut" <m...@w...pl> napisal w
    wiadomosci news:hr3cs6$e0g$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > starsze od wegla ale za kazdym razem miska mi sie cieszy jak to widze:)
    > swietne:P

    http://www.youtube.com/watch?v=5PaDFxzn-5w&feature=r
    elated

    to lepsiejsze ;)

  • 4. Data: 2010-04-27 12:03:25
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    W dniu 26.04.2010 01:26, Jakub Mikusek pisze:
    > Oryginalnie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=h1hzJNhmlPg
    >
    > (sorry jak juz bylo - przegrepowalem archiwum pod kontem ale nie znalazlem
    > linki)

    O, coś dla mnie. Aaale się uśmiałem.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.madmax.riders.pl

  • 5. Data: 2010-04-28 10:35:48
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=5PaDFxzn-5w&feature=r
    elated

    > to lepsiejsze ;)

    e tam - nie smieszne, szkoda panienki co zaufala temu idiocie
    wyobrazasz sobie jak ona wygladala po takim upadku bez zadnej ochrony nawet
    z ubran?