  • Data: 2016-03-11 01:26:40
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: PlaMa <m...@w...pel> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-11 o 00:48, Pszemol pisze:

    > A jak wygląda sprawa na przykładzie tego Twojego zdania:

    Szkoda, że nie odpowiedziałeś na pytanie :(

    > "W tej chwili problemu nie ma i w przyszłości problemu nie będzie. "
    > Czy z faktu że nie dodałeś "moim zdaniem" wynikać ma
    > że nie ma problemu dla nikogo czy jednak wciąż trzeba
    > to odczytać jako tylko Twoją własną, skromną opinię, że
    > Ty sądzisz ze problemu nie ma? Tak myślałem...

    Mój drogi - po pierwsze uno - ja już napisałem, za wzór cnót to Ty mnie
    nie stawiaj.

    Po drugie uno - gdybym miał użyć sformułowań o kalibrze Twojego "ZAWSZE"
    to musiałbym napisać "W tej chwili NIKT problemu nie ma i NIKT go mieć
    nie będzie!". Czujesz balans wypowiedzi?

    Po trzecie uno - opisałeś sytuację, w której pojawienie się usb-c
    wywróci świat do góry nogami (tak śmieszkuję trochę, nie czepiaj się) a
    ja odpowiedziałem, myślę że zgodnie ze stanem faktycznym: "Teraz (w
    dobie microusb) takiego problemu (w sensie chaosu kablowego) nie ma i
    nie będzie go w przyszłości (bo usb-c spotyka się z ogromnie ciepłym
    przyjęciem i zapewne szybko stanie się uniwersalnym standardem)". Ręki
    za to bym nie oddał, ale ciągle podpisuję się pod tym zdaniem.

    > he?

    "Patrz wyżej"

    > Zmieniasz temat celowo czy przypadkowo?

    Mógłbym zapytać Cię o to samo.

    > A my dalej mówimy o USB C (przez którą możesz też zasilać)
    > czy już zmieniłeś temat dyskusji?

    No raz celnie - nie zrozumiałem pytania i skupiłem się na pokraczności
    wtyczki. Mea culpa.

    > A jest na ten temat jakaś grupa dyskusyjna?
    > Może powinieneś założyć i podyskutować sobie... nie krępuj się.

    Nie wiem... Usenet jest jak Nietzsche - dead.
    Niemniej nie zdziwiłbym się gdyby była.

    > Ty raczej przemyśl o co się tu właściwie ślinisz - nie interesuje Cię
    > wątek to naucz się pominąć go w milczeniu, bez pouczania aby
    > nie pisano na temat który Cię nie interesuje... nie jesteś pępkiem świata.

    Oj Pszemol, Pszemol.... W sumie piękne zdanie stworzyłeś. Tak mało
    wyrazów a zmieściło się w nim :
    - odwrócenie uwagi
    - manipulacja
    - wycieczki osobiste
    - próba dyskredytacji

    Nieszczęśliwie dla Ciebie zostawiłeś całe wcześniejsze cytowanie tej
    gałęzi wypowiedzi, razem z inicjującym ją zdaniem "Wbrew ogólnie
    panującym opiniom nie jestem fanbojem Apple".