  • Data: 2016-03-11 01:36:29
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message
    news:56e210b6$0$659$65785112@news.neostrada.pl...

    > Szkoda, że nie odpowiedziałeś na pytanie :(

    Szkoda, że nie zauważyłeś odpowiedzi...

    > Mój drogi - po pierwsze uno - ja już napisałem, za wzór cnót to Ty mnie
    > nie stawiaj.

    Jeśli więc czujesz, ze sam wzorem nie jesteś to po co pouczasz innych,
    cnoto? :-)

    > Po drugie uno - gdybym miał użyć sformułowań o kalibrze Twojego "ZAWSZE"
    > to musiałbym napisać "W tej chwili NIKT problemu nie ma i NIKT go mieć nie
    > będzie!". Czujesz balans wypowiedzi?

    Czuję - przypier...asz się :-)

    > Po trzecie uno - opisałeś sytuację, w której pojawienie się usb-c wywróci
    > świat do góry nogami (tak śmieszkuję trochę, nie czepiaj się) a ja
    > odpowiedziałem, myślę że zgodnie ze stanem faktycznym: "Teraz (w dobie
    > microusb) takiego problemu (w sensie chaosu kablowego) nie ma i nie będzie
    > go w przyszłości (bo usb-c spotyka się z ogromnie ciepłym przyjęciem i
    > zapewne szybko stanie się uniwersalnym standardem)". Ręki za to bym nie
    > oddał, ale ciągle podpisuję się pod tym zdaniem.

    Nie szkoda Ci czasu wciąż bić piany na ten temat?

    > "Patrz wyżej"

    Pierwszy raz się spotkałem z takim skrótem.

    > Mógłbym zapytać Cię o to samo.

    Nie wahaj się! :-)

    > No raz celnie - nie zrozumiałem pytania i skupiłem się na pokraczności
    > wtyczki. Mea culpa.

    Jeszcze jak byś umiał tak bez uszczypliwości przy okazji to byłoby już
    całkiem znośnie.

    > Nieszczęśliwie dla Ciebie zostawiłeś całe wcześniejsze cytowanie tej
    > gałęzi wypowiedzi, razem z inicjującym ją zdaniem "Wbrew ogólnie panującym
    > opiniom nie jestem fanbojem Apple".

    Nieszczęśliwie? Dlaczego? Masz z tym jakiś problem? :-)))
    Nie, nie odpowiadaj - pytanie retoryczne...