  • Data: 2016-03-11 13:47:26
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnne5f09.qg1.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^

    > Narty są do dupy, bo skrzypce mają struny. Przecież uzasadniłem.
    >
    > (Jednak rozumiem, że niektórzy mogą chcieć wyjśc na pszemola.)

    Czy zdania na temat istoty połaczenia elektrycznego przeoczyłeś?

    Powtórzę, specjalnie dla Ciebie:
    Mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą
    i nie jest, jak widać, konieczne aby zapewnić pewny kontakt elektryczny.
    W tym zastosowaniu chodzi tylko i wyłącznie o pewny kontakt elektryczny.
    Kontakt mechaniczny jest konieczną wadą na którą się mimochodem godzimy.
    I dziwię się, że nowy standard nie uwzględnił tego...

    Mocne siedzenie mechaniczne wtyczki w gnieździe nie jest celem
    tylko środkiem do zapewnienia celu: połączenia elektrycznego.

    Jeśli cel (pewne połaczenie elektryczne) uzyska się inną drogą,
    albo przez magnes albo w inny sposób (np. grawitacja) to
    wtyczka przestaje mieć konieczność siedzenia sztywno w gnieździe
    na drodze oporu tarcia czy jakichś zatrzasków bo to nie jest celem
    a tylko zawsze przeszkadza (właśnie potrącenie, pociągnięcie
    laptopa ze stołu na podłogę).

    Idąc dalej tym tokiem rozumowania, nie tylko połączenie elektryczne
    jest celem a jest tylko środkiem do uzyskania celu: ładowanie baterii.
    A więc jeśli cel się uzyska inną drogą (np. bezprzewodową) to i ten
    środek do osiągnięcia celu można pominąć i ładować transformatorowo.