  • 51. Data: 2010-06-16 08:44:29
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-16 08:27, Janko Muzykant pisze:

    > Ale czy opisanie postaci zmieniłoby cokolwiek? Widzisz obcego faceta,
    > którego nigdy nie zobaczysz poza tym jednym kadrem - nagle dowiadujesz
    > się że to wujek - i już nie jest obcy? :)

    w telenowelach takie rzeczy zdarzaja sie codziennie... ;)
    Marx

  • 52. Data: 2010-06-16 11:26:53
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > No wiesz - raw duze sa, trzy dyski moga nie wystarczyc.

    Dziwne rzeczy opowiadasz. Policz sobie moze, ile typowych plikow RAW
    (10-15 MB) miesci sie na dysku 2 TB, i ile trzeba czasu, zeby taka ilosc
    zdjec wykonac.

    > Poza tym blysnie, trzasnie, i nie ma trzech dyskow.
    > A burze przychodza znacznie czesciej niz powodzie stuletnie :-)

    A ktos sugerowal, zeby _wszystkie_ dyski z _archiwum_ miec podlaczone do
    komputerow?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 53. Data: 2010-06-16 11:38:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anonymouse pisze:

    > Wiemy, wiemy ...

    Tak, jestem w tej mniejszości, co sortuje ludzi wedle intelektu i
    uczciwości, a nie nazwiska...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 54. Data: 2010-06-16 11:43:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > No wiesz - raw duze sa, trzy dyski moga nie wystarczyc.

    10 lat cyfry plus wszystkie archiwa - 117 GB :)
    No i ja mówiłem o trzech dyskach jako trzech identycznych kopiach :)

    > Poza tym blysnie, trzasnie, i nie ma trzech dyskow.

    Co błyśnie, trzaśnie? We wszystkie trzy dyski na raz, w piwnicy, na
    strychu i u teściowej? :)

    > A burze przychodza znacznie czesciej niz powodzie stuletnie :-)

    A odłączony dysk może sobie leżeć koło burzy. Musiałby w niego piorun
    trafić... choć jak ktoś i tego się boi, niech wsadzi do pudełka po
    droższych czekoladkach.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie jestem egoistą, jestem estetą/

  • 55. Data: 2010-06-16 11:52:55
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hva2fo$8ii$1@news.onet.pl>,
    J.F. nabazgrał:
    rafik_stracil_w_powodzi_caly_swoj_dorobek.html

    > No wiesz - raw duze sa, trzy dyski moga nie wystarczyc.
    > Poza tym blysnie, trzasnie, i nie ma trzech dyskow.
    > A burze przychodza znacznie czesciej niz powodzie stuletnie :-)

    Na dziesiątki dysków które posłałem na śmietnik zaledwie jeden skończył
    przez burzę... Ale to zdecydowanie nie ma prawa stać się w proponowanym
    przez Janka schemacie... Chyba że masz na myśli piorun, który spowoduje
    pożar w którym Twój dysk spłonie :P

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 56. Data: 2010-06-16 12:03:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 13:43:01 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > A odłączony dysk może sobie leżeć koło burzy. Musiałby w niego piorun
    > trafić... choć jak ktoś i tego się boi, niech wsadzi do pudełka po
    > droższych czekoladkach.

    Po tańszych chyba. Po droższych metalowe bywają. Wprawdzie glin, ale
    zawsze metal.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 57. Data: 2010-06-16 12:09:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Olgierd napisał(a):

    > Po tańszych chyba. Po droższych metalowe bywają. Wprawdzie glin, ale
    > zawsze metal.

    Kiedy właśnie o to chodzi, żeby prąd spłynął po puszce, zamiast po dysku.

    --
    Mirek

  • 58. Data: 2010-06-16 12:10:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Olgierd pisze:

    > Po tańszych chyba. Po droższych metalowe bywają. Wprawdzie glin, ale
    > zawsze metal.

    No właśnie chodzi o to, żeby było metalowe :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w trosce o środowisko od dziś będę mniej pracował, a więcej żądał/

  • 59. Data: 2010-06-16 12:24:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:09:14 +0200, John Smith napisał(a):

    > Kiedy właśnie o to chodzi, żeby prąd spłynął po puszce, zamiast po
    > dysku.

    A to wybaczcie, ze mnie fizyk widzę taki jak fotografista ;-)

  • 60. Data: 2010-06-16 12:51:27
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Olgierd napisał(a):

    > A to wybaczcie, ze mnie fizyk widzę taki jak fotografista ;-)

    Poznaj moją wielkoduszność:
    Wybaczam Ci.
    :-)

    Pozdrawiam,