  • 11. Data: 2010-06-15 16:38:13
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > _Niestety_ plyty CD z gniotami pewnie by przetrwaly.

    Kuba, przeczytaj może tytuł postu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-06-15 16:46:37
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 15 Cze, 17:20, Janko Muzykant > --
    > pozdrawia Adam

    > /posiadam konstytucyjne prawo do głupoty i gdy zechcę, skorzystam zeń/

    No racja, na cholere 3 dyski naraz, chyba ze po jednym co 6 lat.
    StaM

  • 13. Data: 2010-06-15 16:48:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    StaM pisze:
    > No racja, na cholere 3 dyski naraz, chyba ze po jednym co 6 lat.

    Dzizas... do piwnicy, na strych i do mieszkania... Żeby się zabezpieczyć
    przed powodzią, piorunem i złodziejem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /używam Open Office więc jestem socjalistą, piratem i nie kocham Ameryki/

  • 14. Data: 2010-06-15 16:51:40
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/15/2010 5:57 PM, d...@v...pl pisze:
> [...]
    rafik_stracil_w_p...

    > Coś mi tu dziwnie pachnie. Miałem w rękach od groma zamoczonych
    > negatywów, i w większości przypadków dało się je uratować.
    > Kurde , każdy wywołany film płuczę około godziny w bieżącej wodzie i
    > emulsja nie spływa.

    Pewnie wszystko się pokleiło, nie wiadomo w czym trzymał negatywy, jak w
    papierowych kopertach to może dałoby się je jeszcze jakoś umyć, ale
    jeśli w folii to pewnie wszystko się posklejało i na odzyskanie tego
    życia by mu nie starczyło.
    Trochę mnie dziwi kwestia zniszczenia filmów, puszki raczej powinny być
    szczelne.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 15. Data: 2010-06-15 16:52:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Wszystkie trzy?

    Wiesz, dlaczego nie ?
    Jeśli nie podzielił archiwum na rzeczy ważne, mniej ważne i zwykłe, choćby
    po to żeby nikt mu tego nie ukradł lub nie zniszczył podczas poszukiwania
    np. wiśniówek albo winka domowej roboty to nie zdziwiłbym się gdyby i pięć
    dysków potraktował równie niefrasobliwie.

    > Na jeden dysk w starej puszce po farbie - bardzo dobry. Drugi trzymamy u
    > teściowej, trzeci na półeczce. Szansa, że wszystkie trzy padną mniejsza,
    > niż że padnę ja.

    Zgadza się. Tylko jeśli wszystkie trzy byś trzymał w jednym miejscu jak ów
    nierozsądny pan swoje archiwa to...

    Przekonywać mnie do sensu tytułu wątku nie musisz bo właśnie jestem podczas
    odkurzania moich archiwów analogowych i takie przekleństwa jakie ciskam to
    na melinie można by szukać.
    Przynajmniej jedno sobie już obiecałem - nigdy w życiu nie kupię juz
    analoga. A ja co jakiś czas to robiłem dla sportu i dla sprawdzenia czy mnie
    cyfra nie ogłupiła.
    Teraz już dość.

  • 16. Data: 2010-06-15 16:52:56
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 15 Cze, 18:48, Janko Muzykant
    > Dzizas... do piwnicy, na strych i do mieszkania... eby si zabezpieczy
    > przed powodzi , piorunem i z odziejem.
    > pozdrawia Adam
    Uwazaj zeby Ci jakis artysta nie podrzucil swych "prac" do piwnicy.
    StaM

  • 17. Data: 2010-06-15 16:54:25
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/15/2010 6:30 PM, d...@v...pl pisze:

    > Te dziesięć procent to były zapewne odbitki...

    Raczej filmy które akurat były w maszynach albo te które zalała woda
    wymieszana z chemią, odbitek na pewno nie brali pod uwagę.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 18. Data: 2010-06-15 16:55:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > ów nierozsądny pan

    No właśnie, to jest druga część klucza do sukcesu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 19. Data: 2010-06-15 16:57:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:
> [...]
    > papierowych kopertach to może dałoby się je jeszcze jakoś umyć, ale
    > jeśli w folii to pewnie wszystko się posklejało i na odzyskanie tego

    Coś mnie się wydaje, że zamiast rozwijać rolki pod wodą (zakładam że tak
    to trzymał) gość złapał kilka takich na wpół zmokniętych i stęchłych,
    rozwinął i katastrofa gotowa.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

  • 20. Data: 2010-06-15 16:59:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    StaM pisze:
    > Uwazaj zeby Ci jakis artysta nie podrzucil swych "prac" do piwnicy.

    Oj, podrzucają w kółko. Instalacje ze szkła i blachy aluminiowej :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jedynie skromność ogranicza mój geniusz/