-
Data: 2010-06-12 11:41:04
Temat: Re: Który wybrać: Toyota Avensis, Honda Accord, Volvo V70
Od: "Agent" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:huvah7$baq$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "TM" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:20100611234735.571189e8.trele.molere@op.pl...
>> Witam
>>
>> To ja jeszcze jedno pytanko: które auto wybrać z poniższych:
>> - Toyota Avensis
>> - Honda Accord
>> - Volvo V70
>>
>> Warunek to kombi, raczej dizel (chodz nigdy nie miałem dizla, obecnie
>> honda civic 1.4), rocznik 2003-2004, cena maksymalnie 35k. Narazie
>> stawiam na toyote (wydaje sie byc najbardziej niezawodna - IMHO),
>> chodz ostatnio ogladalem accordy i tez bym niepogardzil.
>> Cel: wypady rodzinne do rodzinki (dwojka malych dzieci), dojazd do
>> pracy, przebieg rocznie max 20tys.
>> Aha no i chyba najwazniejsze .. gdzie szukac: po komisach .. czy moze
>> znalezc kogos zaufanego i szukac za granica?
Jak chcesz 2.2 Ctdi accorda z zagranicy to policz nacznie większa akcyze
(pow.2l)
> V70-kę odrzuć, bo Cię serwis tego auta może zjeść z butami. Jeśli Volvo -
> kup V50 2.0D.
> Accord będzie najmniej problematyczyny i chyba zdecydowanie najlepszy
> jeśli chodzi o zakup.
> Avensis - 2.0 D4D z tych roczników to jest niezbyt fajny silnik, bo lubi
> wcinać olej i jeśli ktoś nie wykonał wymiany pierścieni tłokowych - nie
> jest to zbyt tania sprawa. Silniki poprawili od 2006 roku - jest deczko
> mocniejszy, ma trwalszy osprzęt i lepsze wtryski.
> Ostatniego Ave 2.0 D4D z 2006 roku sprzedawałem za 38 tysięcy. Tak więc
> zastanów się, czy aby nie dołożyć tych kilku tysięcy i kupić jednostkę
> dużo mniej problematyczną.
Problem z olejem był chyba w 1.8 benzyna. Mam D4D dopiero od niedawna więc
jeszcze się nie wypowim co do oleju jednak na forum mało kto na to narzeka.
Co do wtrysków to parę osób wymieniało z powodu głośniejszej pracy na zimnym
i niby sie to poprawiło po wymianie . Dwumas też wymieniany w rocznikach
przed FL nieraz z powodu zbyt ciężko pracującego sprzęgła. Dla mnie obie
sprawy to nie awaria. Przed zakupem testowałem 3 auta i we wszystkich tak
chodziło sprzęgło więc TTTM. Nieco głośniejsza praca na zimnym silniku też
dla mnie normalna jesli poza tym nic nie dolega - w końcu nie tylko D4D tak
ma.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi